+Memento mori Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Stang og snelle er lett med sine 267 gram. Men stangbeskyttelsen veier jo nesten like mye. Har noen noe tips til beskyttelse som er lettere? Går ofte i skogen, så sekken subber inntil bjørk og busker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 31 minutter siden, Memento mori skrev: Stang og snelle er lett med sine 267 gram. Men stangbeskyttelsen veier jo nesten like mye. Har noen noe tips til beskyttelse som er lettere? Går ofte i skogen, så sekken subber inntil bjørk og busker. Prøvde å finne bilde av den jeg har laget, men det kunne jeg ikke finne i farta. Jeg har laget et enkelt futteral av gulvfoam (litt tykk type som jeg har brukt under laminatgulv) som jeg har teipet sammen og forsterket med gorilla-teip. Fungerer veldig bra og veier en brøkdel av den originale. Den originale er fortsatt genial når vekt ikke er så viktig, men som du sier.. Den veier nesten like mye som stang og snelle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bsv Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Er det et krav at snellen skal være fastmontert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Memento mori Skrevet 20. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2019 1 minutt siden, Bsv skrev: Er det et krav at snellen skal være fastmontert? Helst, men alle alternativ tas i mot. Er ofte slik at jeg går et stykke, og fisker på kvelden når jeg er framme. Så alle lure tips og ideer tas i mot😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ketilring Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Jeg bruker bare det medfølgende stangtrekket på min BX 165UL, og så legger jeg den på innsiden eller inni et brettbart sitteunderlag jeg har festet på siden av sekken. Stangtuppen ligger helt inntil den mer solide nedre del av stanga og er på den måten litt beskyttet. Jeg må være forsiktig når jeg legger fra meg sekken, men det har gått bra hittil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Man kan lett mekke noe selv av rørisolering. Splitt den på langs og skjær til der stangringer og snelle skal ligge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.