Ole Grønberg Myrold Skrevet 28. februar 2019 Skrevet 28. februar 2019 Heisann! Har planer om å få fikset i stand en gammel plastpulk jeg har liggende. Tanken er å forsterke selve pulken med glassfiberduk og epoxylim på innsiden, overhale drag, sele og diverse skrueforbindelser, samt få montert på et trekk å ha over. Så da spør jeg dere. Hvis dere skulle lagd et trekk til å ha over pulken deres. Hva ville dere gått for da? Tenkte kanskje at om noen har en revnet teltduk liggende, så kan den sys til. Og så krysse noen strikker over. Vanntett til en hvis grad er jo praktisk og så spiller vekt inn. Ser frem til å høre fra dere! Siter
+Marius Engelsen Skrevet 28. februar 2019 Skrevet 28. februar 2019 Hvis det er vanntett og lett du er ute etter selger de mye bra og billig «ripstop nylon» på e-bay. Siliconbehandlet blir grusomt glatt og ekkelt tror jeg. Men til en pulk, kanskje noe kraftigere, som ikke er like tynt og lett - som flagrer mindre i vinden? 1 Siter
Gjest Skrevet 28. februar 2019 Skrevet 28. februar 2019 Teltduk blir nok litt tynt /sårbart tror jeg. Ville ha gått for 210D PU coated nylon. Se på Extremtextil.de (eller Ebay). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.