spewster Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 (endret) Hei, har fått tilbud om denne kanoen til 3000,- men finner ikke noe info om den. Noen som kjenner til den? Godt kjøp? Endret 23. februar 2019 av spewster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemajohn Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 http://efekt.ee/no/tooted/kiili-kanuu/ Ligner på denne? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spewster Skrevet 23. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2019 1 time siden, Gemajohn skrev: http://efekt.ee/no/tooted/kiili-kanuu/ Ligner på denne? Kan være den men eldre modell trolig. Står Snorre på siden om det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Marius Engelsen Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Ser ut som mye kano for pengene, og pent holdt. Glassfiberkano er å foretrekke om den skal ligge oppbevart ute i solen. 38 kilo (om den veier det), er svært tungt å få opp på biltaket alene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsnoob Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 38KG kano høres helt grusomt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ASI Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) 57 minutter siden, Friluftsnoob skrev: 38KG kano høres helt grusomt ut. 38 kilo er nå ganske så normalt for både alukanoer, glassfiber med litt styrke, polyetylen og annet billig materiale. Hadde fire helt like av utseende og størrelse - hjemmelagde glassfiberkanoer i speidergruppa i sin tid, vekta var svært forskjellig, fra den letteste på rundt 20 til den tyngste på over 40. Den siste kjøpte jeg ut da det ble investert i nye, og den ligger ved et lite fjellvann, året rundt og tåler det meste, så lenge hele relingen ligger på bakken. Men det var et h..... å få den 7 km inn i fjellet, selv om det foregikk på snø. Endret 25. februar 2019 av ASI 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TOT Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg hadde en slik. Den ble solgt under navnet "Snorre". Men jeg finner lite info på nett, så jeg antar den ikke selges lenger. Jeg solgte den (for 3500 kr) fordi jeg ikke hadde oppbevaringsplass. Kanoen funket greit, den. Det er flytekammer i den, så den er usynkbar. Det er også oppbevaringsrom i begge ender. Om man sitter rett ned på setene (flytekammerene), så synes jeg at man satt litt for dypt, så jeg pleide å legge noe i mellom (typisk vesten ....). I dag har jeg en Ally 16. Jeg opplever Allyen som mer (primær-) stabil enn det Snorre var. Hva den veide, husker jeg ikke, men jeg fikk den opp på taket av en kassebil alene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TonePåTur Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 Eg har ein laaang 30 kg kano som eg tar opp og ned fra min Hilux aleine. Ja litt slit er det, men sånn er livet. Bruker ein hjelpelaster fra westsystem.no. 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim07 Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Hei, kjøpte du den? Har kommer over en lik en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.