DrBachus Skrevet 17. februar 2019 Skrevet 17. februar 2019 Hei, søker tips for fjelltur et eller annet sted i Europa i påsken til fots (ikke ski). Det jeg har mest lyst på er en tur som går over en uke til 10 dager hvor jeg kan sove i telt -- og hvor det ikke er snø (ikke ihvertfall ikke for mye) - og ikke for kalt. Alle tips mottas med takk. Siter
Gittiamo Skrevet 17. februar 2019 Skrevet 17. februar 2019 (endret) Mallorca? Legger til at jeg vet ikke om man må betale for å campe osv. Men ser man kan ta 7 dagers egenguidede turer der (hva nå enn det betyr). Tenerife er vel i samme sjanger. Endret 17. februar 2019 av Gittiamo Siter
Fjellfilmeren Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 Telting er komplisert i Spania, og det er mange forskjellige regionale regler å sette seg inn i. Bøter kan variere med flere 1000 euro og. Europeiske lands telt-regler oppsummert: http://momgoescamping.com/wild-camping-laws-europe/ Siter
IvarSt Skrevet 23. februar 2019 Skrevet 23. februar 2019 Korsika på langs skal visst være en utrolig fin tur, men usikker på hvordan det er med telting i Frankrike Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.