Populært innlegg Anders Eriksen Skrevet 6. februar 2019 Populært innlegg Skrevet 6. februar 2019 Som du sikkert skjønner av overskriften ble januarturen av den svært enkle sorten, en vaskekte lavterskeltur. I ånden av dette orker jeg ikke å legge ut i det vide og brede, det skjedde egentlig ingenting spesielt på denne turen, heldigvis. Når jeg tenker meg om gjør det kanskje ikke det på noen av mine turer, heldigvis for det også. Kort oppsummert kan jeg si at sekken var tung, formen var dårlig og turen var akkurat så kjedelig som jeg håpte på. Kvelden gikk med på å glane i bålet, drikke et par pils og spise pizza. Det å kjede seg er sterkt undervurdert og noe alle burde prøve innimellom. Etter ei natt der jeg sov bare sånn passe godt, pakket jeg sammen og gikk hjem. Enkelt og greit. Jeg lover at det skal komme litt flere bilder, og kanskje litt mer tekst på de kommende turhistoriene. Fram til da, husk å kjede deg litt og ha en fisefin dag! En kjedelig kveld foran bålet. Pizza er helt super turmat på lavterskeltur. Se hele artikkelen 17 Siter
+Walle Skrevet 6. februar 2019 Skrevet 6. februar 2019 Kort og ærlig turrapport. Men tror du blander "å kjede seg" med "å nyte livet" 😌 Fantastisk, men heldigvis uforståelig eller misforstått av mange, herlig del av det å være på tur. Å bare være der. Forresten, er det ananas jeg ser oppå det stekte brødet sammen med pepperoni og ost? 2 Siter
Anders Eriksen Skrevet 7. februar 2019 Forfatter Skrevet 7. februar 2019 23 timer siden, Walle skrev: Kort og ærlig turrapport. Men tror du blander "å kjede seg" med "å nyte livet" 😌 Fantastisk, men heldigvis uforståelig eller misforstått av mange, herlig del av det å være på tur. Å bare være der. Forresten, er det ananas jeg ser oppå det stekte brødet sammen med pepperoni og ost? Ananas, stemmer det. Kontroversielt?:) Siter
+Walle Skrevet 8. februar 2019 Skrevet 8. februar 2019 12 timer siden, Anders Eriksen skrev: Ananas, stemmer det. Kontroversielt?:) Neida, langt i fra i disse dager. Spesielt derimot 😉 Fra spøk til revolver; Flott å se bilder av forskjellige kulinariske kreasjoner i tursammenheng. Gir inspirasjon. Kudos for det 🤟 Har dessverre selv en tendens for å gå for det samme truste og kjedelige fordi man tenker det er så mye mere lettvint enn å gjøre en liten innsats på matfronten. Manglende fantasi kan jo være med medvirkende faktor 🙈 Skuffelsen når man tar første biten av pølsa i lompa/brødet er til å kjenne og ta på. Siter
Anders Eriksen Skrevet 8. februar 2019 Forfatter Skrevet 8. februar 2019 5 timer siden, Walle skrev: Neida, langt i fra i disse dager. Spesielt derimot 😉 Fra spøk til revolver; Flott å se bilder av forskjellige kulinariske kreasjoner i tursammenheng. Gir inspirasjon. Kudos for det 🤟 Har dessverre selv en tendens for å gå for det samme truste og kjedelige fordi man tenker det er så mye mere lettvint enn å gjøre en liten innsats på matfronten. Manglende fantasi kan jo være med medvirkende faktor 🙈 Skuffelsen når man tar første biten av pølsa i lompa/brødet er til å kjenne og ta på. Haha, kjenner meg igjen i det. Ikke den med størst fantasi når det gjelder turmat selv. Kjøpte et sånt Eagle toastjern, funker som bare juling som pizzaovn. Brukte den på primus med svak varme, inspirert av forskjellige turkokker på Instagram. Ananas på pizza er helt konge:) Vi får starte en avstemming her på fjellforum:) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.