Populært innlegg +Tom42 Skrevet 25. januar 2019 Populært innlegg Skrevet 25. januar 2019 (endret) Ingen langtur, Ble knapt svett. Og selv om turen gikk gatelangs i Benidorm hadde jeg hele tiden målet for øye, fjellene i bakgrunnen med Puigcampana som raget 1408 moh. Men er jeg heldig og om gode råd nr 517 slår til så kanskje jeg igjen får en tur dit før 1 april da vi setter kuren hjemover. Godt å ha noe å strekke seg etter. For veien til «Godt råd nr 517» har vært lang. Sist jeg var på Hardangervidda var i mai 2017, en tur som endte med at jeg måtte bytte kne 30 juni samme år. Og tiden etter har vært et langt smertemareritt forårsaket av at en nerve ble skadet under operasjonen, og som har ført til at jeg stort sett har vært inaktiv. Men så var det «godt råd nr 517» da: Stram støttebandasje rundt kneet. Når sant skal sies har jeg gått med denne noen dager, og faktisk i løpet av en dag lagt i snitt over 5 kom bak meg. Og jeg har gjort følgende erfaringer: I begynnelsen tok jeg den av om natten, men straks den blir tatt av melder Pinex Fortesmerter x 2 seg ganske så umiddelbart. Derfor tar jeg den kun av i korte perioder for å lufte beinet. Om jeg er smertefri? Langt i fra, men så lenge jeg ligger rett under behovet for Paralgin Forte så er jeg fornøyd. Og nå er jeg spent: For det kan ende med et gedigent magaplask. Eller det kan også hende at i august 2019 står jeg utenfor bilen, fester bildet for mitt indre øye . og sier ennå en gang: «Holken here I come. Men da må jeg doble og doble dette bildet mange ganger: Endret 25. januar 2019 av Tom42 14 Siter
Per Fredrik Skrevet 25. januar 2019 Skrevet 25. januar 2019 Gode nyheter dette Tom, men vær forsiktig jeg husker du hadde en skikkelig tung sekk i forhold til mine 12 kg. 1 Siter
+Tom42 Skrevet 25. januar 2019 Forfatter Skrevet 25. januar 2019 Klarer jeg 19 kg er jeg storligen fornøyd 1 Siter
Kjetil E. Skrevet 25. januar 2019 Skrevet 25. januar 2019 Det er godt å se at du holder fokus og er positiv @Tom42 1 Siter
Martin HJ Skrevet 25. januar 2019 Skrevet 25. januar 2019 Stå på og gleder meg til å se bilde av deg ved Holken igjen 1 Siter
Kjellis Skrevet 26. januar 2019 Skrevet 26. januar 2019 Krysser fingre for deg! Håper du lykkes denne gangen, gleder meg til å se bilder😊 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.