Gå til innhold
  • Bli medlem

Addnature?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med denne nettbutikken? En del utstyr som virker mistenksomt billigere enn konkurrentene Sportsnett eller Fjellsport.

Annonse
Skrevet

Yes. Har kjøpt mye fra de.  Har ikke hatt noe problemer. det skal sies at alt jeg har fått er riktig så derfor har jeg ingen erfaring med returer.

• Liker 1
Skrevet

Har hatt gode erfaringer med å handle der, og har hatt en retur/reklamasjon. Positivt at du kan velge om du vil ha varen sendt med posten/postnord, og hvor den skal hentes. Retur som hos andre nettbutikker, der du får lapp som klistres på pakken og butikken betaler frakt. Eneste å være obs på er at Addnature, som Outnorth, ikke har hovedkontor/butikk i Norge slik at det tar noen dager ekstra med retur/reklamasjon i forhold til f.eks. Sportsnett.

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, Jan Erik Hansen skrev:

Har hatt gode erfaringer med å handle der, og har hatt en retur/reklamasjon. Positivt at du kan velge om du vil ha varen sendt med posten/postnord, og hvor den skal hentes. Retur som hos andre nettbutikker, der du får lapp som klistres på pakken og butikken betaler frakt. Eneste å være obs på er at Addnature, som Outnorth, ikke har hovedkontor/butikk i Norge slik at det tar noen dager ekstra med retur/reklamasjon i forhold til f.eks. Sportsnett.

Det er et stort pluss, postnord - aldri igjen!

I tillegg vil jeg si takk til alle som delte sine erfaringer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.