Gjest Skrevet 17. januar 2019 Skrevet 17. januar 2019 Har noen erfaring med denne nettbutikken? En del utstyr som virker mistenksomt billigere enn konkurrentene Sportsnett eller Fjellsport. Siter
+Blaser Skrevet 17. januar 2019 Skrevet 17. januar 2019 Yes. Har kjøpt mye fra de. Har ikke hatt noe problemer. det skal sies at alt jeg har fått er riktig så derfor har jeg ingen erfaring med returer. 1 Siter
fjellkaren Skrevet 17. januar 2019 Skrevet 17. januar 2019 Har handlet noe derfra. Aldri hatt noe problemer, så derfor ingen erfaringer med retur jeg heller. 1 Siter
Heriks Skrevet 17. januar 2019 Skrevet 17. januar 2019 Samme her, handla derifra flere ganger helt problemfritt. Aldri hatt behov for å sende noe i retur. 1 Siter
+Krankman Skrevet 17. januar 2019 Skrevet 17. januar 2019 (endret) Gode erfaringer derfra her også. Jeg returnerte en gang en vare og fikk pengene igjen uten noe problemer. Hyggelige og proffe. Endret 17. januar 2019 av SnorreL 1 Siter
varmtvann Skrevet 17. januar 2019 Skrevet 17. januar 2019 Har også handlet der, riktignok kun en eller to ganger, og det gikk helt greit. Ingen erfaringer med retur. 1 Siter
Jan Erik Hansen Skrevet 17. januar 2019 Skrevet 17. januar 2019 Har hatt gode erfaringer med å handle der, og har hatt en retur/reklamasjon. Positivt at du kan velge om du vil ha varen sendt med posten/postnord, og hvor den skal hentes. Retur som hos andre nettbutikker, der du får lapp som klistres på pakken og butikken betaler frakt. Eneste å være obs på er at Addnature, som Outnorth, ikke har hovedkontor/butikk i Norge slik at det tar noen dager ekstra med retur/reklamasjon i forhold til f.eks. Sportsnett. 1 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 17. januar 2019 Skrevet 17. januar 2019 Har handlet der, og reklamert på en vare jeg ikke var fornøyd med. Null stress! 👍 1 Siter
chatmaster Skrevet 17. januar 2019 Skrevet 17. januar 2019 (endret) Jeg har handlet mye hos Addnature og har bare gode erfaringer. Billig og kjapp levering. Endret 17. januar 2019 av chatmaster Siter
Gjest Skrevet 18. januar 2019 Skrevet 18. januar 2019 22 timer siden, Jan Erik Hansen skrev: Har hatt gode erfaringer med å handle der, og har hatt en retur/reklamasjon. Positivt at du kan velge om du vil ha varen sendt med posten/postnord, og hvor den skal hentes. Retur som hos andre nettbutikker, der du får lapp som klistres på pakken og butikken betaler frakt. Eneste å være obs på er at Addnature, som Outnorth, ikke har hovedkontor/butikk i Norge slik at det tar noen dager ekstra med retur/reklamasjon i forhold til f.eks. Sportsnett. Det er et stort pluss, postnord - aldri igjen! I tillegg vil jeg si takk til alle som delte sine erfaringer Siter
martin.m Skrevet 19. januar 2019 Skrevet 19. januar 2019 @turjakke: Kan slutte meg til det øvrige poster sier. Har handlet fra addnature ved to anledninger og fått tilsendt pakke til lokal post i butikk. Null problemer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.