Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken ski er den beste "kombiskia"?

Jeg er ute etter en ski som har spenn slik at den er fin og gå på, samtidig som den har innsving og de egenskapene man er ute etter ved utforkjøringer.

Thomas

Annonse
Skrevet

Jeg hadde ditt utgangspunkt i våres (etter påske) og endte opp med BC109. Har ikke prøvd de enda, men flere både kjente og her disket opp med at de skulle være brukbare!

-lars

Skrevet
Jeg kan sterkt anbefale Fischer E109. Jeg bruker de til alt som ski kan brukes til.

Det er samme skia vi snakker om, er det ikke? Har E99 fra før, og de blir for tynne med tung sekk, derfor gikk jeg til 109 etter påske. Trodde de het BC, men de heter iallfall 109... :) En i klassen (jeg gikk på Nordisk Friluftsliv i Bø) i fjor var nærmest en Gud på Telemark. Fra Oppdal (der er det jo et par som kan det...). Han prøvde disse skiene fra noen andre, og syntes de var veldig bra. Så det er flere som gir mye skryt...

Jeg skal nok etterhvert mene noe selv også, men den snøen som hittil har kommet i Kristiansand er ikke mye å skryte av... En kompis våknet til 10 cm nysnø i Tromsø i dag, og han mener det snart er på tide å få på skia....

-lars

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.