djing0 Skrevet 7. januar 2019 Skrevet 7. januar 2019 Hei, Er det noen av dere flotte folk her inne som har sett/prøvd/tatt på dette teltet? Eventuelt har noen gode tanker om det? Det er på tilbud hos fjellsport nå og frister veldig å prøve det som vintertelt. Det ser ut til å være god plass for to stykker, god takhøyde, lett å sette opp og det veier lite. Jeg er litt skeptisk, det ser jo litt puslete ut for vinterbruk, men så skal jeg heller ikke ut på noen ekspedisjoner. Til 4500kr, og med en vekt på ca 3kg føler jeg at det er vanskelig å finne noe tilsvarende iallefall. Problemet er bare at jeg faktisk finner 0 info om teltet, forutenom det rent tekniske. Siter
djing0 Skrevet 8. januar 2019 Forfatter Skrevet 8. januar 2019 Det endte opp med at jeg la inn en bestilling. Oppdaterer tråden når jeg har fått satt opp teltet og testet det litt! Håper jeg har gjort et kupp her 4 Siter
Dutton Skrevet 11. september 2020 Skrevet 11. september 2020 Gjorde du et kupp her ? Jeg vurdere et solo telt til meg og mine 2 Alaska huskyer for vinter bruk! Har til nå kun hilleberg telt i samlingen og har egentlig 3 telt det står om fra Hilleberg. Siter
valle Skrevet 28. desember 2020 Skrevet 28. desember 2020 Jeg er også litt nysgjerrig på dette teltet Siter
Fredrik Milson Skrevet 9. mai 2021 Skrevet 9. mai 2021 Hei, Litt sent men lurer på dette teltet til solo bruk selv. Ble det til at du beholdt teltet å hvordan er da evt brukererfaringen din med det i forhold til holdbarhet og oppsett? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.