Vandrefalken Skrevet 29. desember 2018 Skrevet 29. desember 2018 On 12/27/2018 at 5:58 PM, Elinx said: jeg lurer på hvilket telt og sovepose jeg bør vælge. Teltet vil jeg gjerne ha plass til 2-3 pers selvom jeg vanligvis kommer til å bruke det alene og jeg må ha myggnettingdør på teltet. Jeg ønsker også å kunne bruke teltet alle sesonger og det bær ikke veie alt for mye.....og gjerne litt fortelt man kan lage litt mat i om det pøser. Sovepose til vinteren trenger jeg også, jeg har sett litt på helsport extrem men har ingen erfaringer med dem. Trenger litt råd og tips fra dere erfarne fjellfolk😬 Ta en kikk på Robens Raptor. Fabelaktig telt med mange fordeler. Fjellsport har det fremdeles på Outlet til snaue 3000, mye telt for pengene. 1 Siter
Elinx Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Skrevet 29. desember 2018 4 timer siden, Vandrefalken skrev: Ta en kikk på Robens Raptor. Fabelaktig telt med mange fordeler. Fjellsport har det fremdeles på Outlet til snaue 3000, mye telt for pengene. Er litt redd forteltet blir for lite. Finner lite tilbakemld på nettet på dette teltet. Siter
+Marius Engelsen Skrevet 29. desember 2018 Skrevet 29. desember 2018 Ang. sovepose: design din egen på cumulus sine sider. MVA trekkes fra i kassen før du belrefter ordren. Tror ikke det går an å få mer pose for pengene, med minde du er kjempeheldig med tilbud. 1 Siter
Elinx Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Skrevet 29. desember 2018 (endret) 39 minutter siden, Marius Engelsen skrev: Ang. sovepose: design din egen på cumulus sine sider. MVA trekkes fra i kassen før du belrefter ordren. Tror ikke det går an å få mer pose for pengene, med minde du er kjempeheldig med tilbud. Så akkurat på den nå. Tusen takk, stiligt. Men tror jeg har forelsket meg i den Rago xtrem posen🥰😂 Endret 29. desember 2018 av Elinx 1 Siter
Elinx Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Skrevet 30. desember 2018 På 29.12.2018 den 15.10, Vandrefalken skrev: Ta en kikk på Robens Raptor. Fabelaktig telt med mange fordeler. Fjellsport har det fremdeles på Outlet til snaue 3000, mye telt for pengene. Siter
Elinx Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Skrevet 30. desember 2018 Etter å ha lest og sett og vurdert alle teltene forslått her står jeg imellom hilleberg nallo og fjellheimen....... grrrr valgets kval. Skal ikke være enkelt. Er det myggnetting i alle ventiler på disse teltene? ( jeg er veldig populær blandt myggen)😬 Siter
+Espen Ørud Skrevet 30. desember 2018 Skrevet 30. desember 2018 1 time siden, Elinx skrev: Etter å ha lest og sett og vurdert alle teltene forslått her står jeg imellom hilleberg nallo og fjellheimen....... grrrr valgets kval. Skal ikke være enkelt. Er det myggnetting i alle ventiler på disse teltene? ( jeg er veldig populær blandt myggen)😬 Myggfritt telt oppnås med Vape/Thermacell, ikke med myggnett i ventiler... 1 Siter
+Krankman Skrevet 31. desember 2018 Skrevet 31. desember 2018 11 timer siden, Elinx skrev: Er det myggnetting i alle ventiler på disse teltene? ( jeg er veldig populær blandt myggen)😬 Det er myggnetting i ventilene på Fjellheimen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.