Gå til innhold
  • Bli medlem

sluker


krisni

Anbefalte innlegg

Hei og god kveld.

Jeg er på jakt etter slukene som L. Monsen bruker i serien "På tur med Lars Monsen. Bruker selv sølvkroken men ser i serien at han drar inn fisk på fisk.Kunne jo hvert greit å kun bruke en sluk.

Håper på positiv tilbakemelding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Srx (Ron)

Det finnes nokk ikke en universalsluk som duger på alle vann og under alle forhold.

Hadde det vært det, ville det ikke vært så mange typer i alle slukbokser rundt omkring.

Selv har jeg cirka 3-5 favorittsluker som alltid er med på tur.

Etterhvert får man en viss føling med hva som virker, alt etter vær, bunnforhold, mattilgang i vann og om det er røye eller ørret.

Selv har jeg alltid med ett godt utvalg av Sølvkroken spesial, vibrax'er, og noen skikkelige ørretbomber, eks. salamander og møresilda.

Det er tross alt slik at man får fisk på de sluker man har troa på og som man fisker med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.