Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det snør i Trøndelag! 10-15 cm ligger på bakken nå. Jeg kjenner det kribler i kroppen, etter å tråkke opp neddyngede fjellbjørkeskråninger og opp på snaua. Rusle rundt i fjellet med vintersola og kjøre heftig telemark ned igjen.

Samme oppfatninger? Blir også dere glade når snøen laver ned?

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Snø her oppe i nordnorge (som jeg kaller det) er flott, men helst ikke så mye på riksvei 252..

Skrevet

Snø ja... sat på bussen frå Trondheim i går, og sende følgjande melding til kjende: Hurra! Det er vinter. Masse snø...

Responsen var forskjellig, alt frå: Snøballkrig???? til: eg får mest lyst til å bestille meg ein tur til syden!

Heller snøballkrig enn syden :)

Skrevet
Katastrofal utvikling. Her er det fare for at snøen skal legge seg nå. Dette er en trist dag i mitt liv.

Jeg tror nok folk flest her har forstått at du er glad i å provosere, Tom :)

Jeg har aldri hørt om noen som deg, som har så stor kjærlighet til sommeren i fjellet, men som hater vinteren så intenst. Du må bli glad i selve fjellet, ikke henge deg opp i årstidene. Full opplevelse av fjellet får du bare ved å være der til alle årstidene, se forandringene og glede deg over dem.

Skrevet

Dette er ikke ment som provokasjon. Jeg hater vinter, spesielt er den meningsløs her nede i lavlandet. Nå har det heldigvis sluttet å snø uten at det la seg :)

Jeg er glad i fjellet om våren, sommeren og høsten. Det holder lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.