Populært innlegg Dag G - Evje Skrevet 21. desember 2018 Populært innlegg Skrevet 21. desember 2018 Det har vært et magert turår for meg i år siden hyttebygging tok de 9 første månedene av 2018.. Men nå er den fix ferdig og turstøvlene har kommet i bruk igjen. Det har blitt en del kommunetopper på østlandet med Midtre Sølen som høydepunkt. Det var i juli med over 30 graders varme. Likeså turen til Mount Ida på Kreta. Hvis du en gang må til Kreta så må du også opp på høyeste toppen, 2456 moh. Tok leiebil fra Rethymnon opp til fjelllandsbyen Livadia og derifra en svingete men asfaltert fjellvei opp til parkering. på ca 1550 moh. Her viste temperaturen 32 varme men sank etterhvert som toppen nærmet seg. Gikk i underbuksa opp men måtte på med litt mer på toppen for der tok vinden godt. Heldigvis får en si for insektsvermene på fjellet er beryktet. Gedigen utsikt på toppen og et lite kapell for den som har behov. gikk vel 3 timer opp og 2 timer ned. Traff på to på veg opp og 5 på veg ned så overbefolket er det ikke. En flott tur til avveksling fra strandlivet..😂 16 Siter
Kjell Iver Skrevet 21. desember 2018 Skrevet 21. desember 2018 Bra du er i gang igjen og at et aktivt turår venter i 2019 tipper jeg! 1 Siter
Dag G - Evje Skrevet 21. desember 2018 Forfatter Skrevet 21. desember 2018 Satser på et godt 2019, Kjell Iver. Nå har jeg både tid, planer og anledning 😂 1 Siter
Martin HJ Skrevet 21. desember 2018 Pålogget Skrevet 21. desember 2018 Lenge siden jeg har sett noe til deg her inne, godt å se og høre at du er i godt driv igjen og håper på mer fra deg i fremtiden Takk for en varm rapport i julestria 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.