Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen plasser i Norge man kan få kjøpt noe sånt som dette? (Stove jack) https://luxe-hiking-gear.com/products/tent-stove-jack

Eventuelt forslag på hvordan jeg skal få en hel titanium pipe gjennom åpningen i toppen på en lavvo, jeg tror spirorør ikke kan brukes da jeg tror titaniumen vil gi etter når man prøver å skru fast spirorøret i den. Kan en sveisematte benyttes rundt pipen så man ikke smelter lavvoduken? Alle forslags mottaes med takk. Ovnen er forøvrig en Winnerwell X som selges hos Nortent.

Annonse
Skrevet

Du får sveisematte eller duk av typen som du får som "tau" som pakning til ovnsdører som gjør nytten.

Eller mener jeg Nortent har den typen gjennomføring. Kontakt dem og hør om du kan få kjøpe løst. Jeg har plan om det samme når jeg får ordnet meg lettvektsovn...

Skrevet

Supert, skal høre med Nortent om de har en å avse. Hvis ikke så fant jeg en leverandør i Usa som har flere typer, blandt annet den med trekantform.

Skrevet

Er det bare gjennom den eksisterende åpningen du vil ha pipa ut? Da kan et brannteppe gjøre nytten. Brett det flere ganger rundt pipa. Jeg har berget duken min i flere år, selv en gang med pipebrann også. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.