Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Ok, soveposen fram så snart som mulig altså. Jeg har vært litt bekymret for at om jeg gjør det, så ligger den og trekker fukt frem til jeg skal legge meg.

• 3 måneder senere...
Skrevet
På 12.12.2018 den 1.08, Memento mori skrev:

Snøspade uten T-håndtak som kan brukes med votter på. 

Hvorfor uten T-håndtak?

Jeg får 40% avslag på min neste bestilling fra eagleshop.no og vurderer alu-snøspaden derfra (egentlig siden det ikke er noe annet der inne som frister meg å kjøpe..)

Er dette noe å ta vare på, eller finnes der bedre spader der ute på markedet?

783CC019-16A6-43C2-BE1B-74BA682CAFFE.thumb.png.fefa26ccab549dc81421d63cfd0a6c3f.png

Vekt: 500g
Diameter: 44cm
Lengde: 65cm
Materiale: Aluminium

Skrevet
4 timer siden, Rogavel skrev:

Hvorfor uten T-håndtak?

Jeg får 40% avslag på min neste bestilling fra eagleshop.no og vurderer alu-snøspaden derfra (egentlig siden det ikke er noe annet der inne som frister meg å kjøpe..)

Er dette noe å ta vare på, eller finnes der bedre spader der ute på markedet?

783CC019-16A6-43C2-BE1B-74BA682CAFFE.thumb.png.fefa26ccab549dc81421d63cfd0a6c3f.png

Vekt: 500g
Diameter: 44cm
Lengde: 65cm
Materiale: Aluminium

Vet ikke, men det var en gang i en test at den personen som utførte testen foretrakk D-håndtak, kanskje det henger igjen derfra.

På en så liten spade, med ett relativt lite håndtak, synes jeg personlig T-håndtak er mer enn godt nok.

• Takk 1
Skrevet

Kjem an på kva du skal bruke den til. Bein kant flyttar snø betre. Spisst/runda blad sprenger bedre. 

Eg foretrekker t-skaft fordi eg får holde betre ved større gravejobbar, og kan enklare skifte grep. Dei framstår også ofte som meir robuste. 

• Takk 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.