guskur Skrevet 11. desember 2018 Skrevet 11. desember 2018 (endret) Sist helg dro jeg på tur med min gamle men velfungerende Garmin GPS 62 Map. Når jeg tømte bilen i dag fant jeg kun batterilokket og karabinkroken..... Det betyr helt konkret at jeg er i markedet for en ny GPS. Hva anbefales??? Alle tips mottas med takk😊 Endret 11. desember 2018 av guskur Siter
+tshansen Skrevet 12. desember 2018 Skrevet 12. desember 2018 Montana 610/680 eller GPS map 64 er vel de som er mest populære og gir mest muligheter pr dags dato. Vet det er kommet en ny GPSmap 66, men ikke tatt i denne selv. En annen forumbruker mente den føltes kjipere og mindre robust enn 64. Siter
+Espen Ørud Skrevet 12. desember 2018 Skrevet 12. desember 2018 Kjøp maken. Brukt. Det er taktikken jeg har brukt og bruker derfor Garmin 60 Cx enda. Siste jeg handlet på Finn lå på ca 600. Ser jevnlig 62 til ca 1000,- 4 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 12. desember 2018 Skrevet 12. desember 2018 18 timer siden, guskur skrev: Sist helg dro jeg på tur med min gamle men velfungerende Garmin GPS 62 Map. Når jeg tømte bilen i dag fant jeg kun batterilokket og karabinkroken..... Det betyr helt konkret at jeg er i markedet for en ny GPS. Hva anbefales??? Alle tips mottas med takk😊 Se den andre tråden her Ville absolutt vurdert en slik telefon som GPS, hvis det ikke er helt kritisk med knapper. Siter
guskur Skrevet 11. mars 2019 Forfatter Skrevet 11. mars 2019 Da er jeg blitt den lykkelige eier av en Garmin GPSMAP 64 st. Den er jo ikke så ulik 62ern som ligger i marka et sted. Jeg kjenner jo igjen de fleste funksjoner, men lurer litt på om denne er kompatibel med Garmin Connect og den livetracking funksjonen der??? Siter
esphojo Skrevet 12. mars 2019 Skrevet 12. mars 2019 64s og 64st er i hovedsak den samme enheten forstår jeg. ST har forhåndsinstallert noen topo-kart, ellers er de like (muligens litt forskjell i internminne, samt fargen). Ergo samme form og funksjoner 😊 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.