+tshansen Skrevet 10. desember 2018 Skrevet 10. desember 2018 (endret) Vindskyddkartet i Sverige Jeg mener å huske at det var en/ei her inne som hjalp meg å gjøre det Norske kartet om til en fil jeg kunne importere i Garmin Basecamp. Er det noen som får til det med denne filen også? Skulle virkelig hatt alle disse veipunktene i Basecamp om det gikk an? På forhånd takk Endret 10. desember 2018 av tshansen Siter
+sofasliter Skrevet 10. desember 2018 Skrevet 10. desember 2018 Du kan forsøke å legge kartet til "My Maps" i din google konto. Da får du en ny meny, som vises med 3 prikker over hver andre. Denne menyen gir deg mulighet til å eksporter til en kmz-fil. KMZ skal du kunne importere, evt konvertere til noe annet først- (Ikke 100% sjekket, men jeg tror dette skal fungere) 1 Siter
+tshansen Skrevet 10. desember 2018 Forfatter Skrevet 10. desember 2018 2 minutter siden, sofasliter skrev: Du kan forsøke å legge kartet til "My Maps" i din google konto. Da får du en ny meny, som vises med 3 prikker over hver andre. Denne menyen gir deg mulighet til å eksporter til en kmz-fil. KMZ skal du kunne importere, evt konvertere til noe annet først- (Ikke 100% sjekket, men jeg tror dette skal fungere) Jeg prøvde dette uten hell..... Mulig jeg må skru av de to alternativene som kommer opp.. prøve igjen Siter
+tshansen Skrevet 10. desember 2018 Forfatter Skrevet 10. desember 2018 Se der ja, det løste kabalen Takk for innspill 1 Siter
+tshansen Skrevet 10. desember 2018 Forfatter Skrevet 10. desember 2018 Om det er noen andre som har interesse av denne filen, så legger jeg den ved her. Vindskyddskartan Sverige.GPX 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.