Mayen Skrevet 8. desember 2018 Skrevet 8. desember 2018 Kan man oppbevare syntetposer nedpakket? Vet at dunposer ikke må pakkes ned, men ligge luftig. Skal alt henge oppe så får jeg snart plassproblemer med alle posene jeg nå har på loftet. Sovepose- og teltdilla 😕 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 8. desember 2018 Skrevet 8. desember 2018 Mayen skrev (På 8.12.2018 den 11.43): Kan man oppbevare syntetposer nedpakket? Vet at dunposer ikke må pakkes ned, men ligge luftig. Skal alt henge oppe så får jeg snart plassproblemer med alle posene jeg nå har på loftet. Sovepose- og teltdilla 😕 Ekspander Må ligges løst, spesielt syntetposer. Putt den i en søppelsekk, eller annen type romslig pose, banankasse, eller oppbevar den slik at den ikke er hardpakket. 1 Siter
Mayen Skrevet 8. desember 2018 Forfatter Skrevet 8. desember 2018 Marius Engelsen skrev (På 8.12.2018 den 11.45): Må ligges løst, spesielt syntetposer. Putt den i en søppelsekk, eller annen type romslig pose, banankasse, eller oppbevar den slik at den ikke er hardpakket. Ekspander Ahh, tusen takk!! Jeg holdt på å trykke den inni kompresjonsposen, men da avslutter jeg den operasjonen og henter en søppelsekk! Herregud så godt å ha folk som dere å spørre! Siter
Bjørn J Skrevet 8. desember 2018 Skrevet 8. desember 2018 Mayen skrev (På 8.12.2018 den 12.24): Ahh, tusen takk!! Jeg holdt på å trykke den inni kompresjonsposen, men da avslutter jeg den operasjonen og henter en søppelsekk! Herregud så godt å ha folk som dere å spørre! Ekspander Hvis du kommer deg på en Jysk-butikk får du kjøpt (billig!) store poser/bager beregnet til oppbevaring av dyner. De har nettingstoff så det blir litt lufting, og glidelås i åpningen. Jeg bruker dem til dunjakker og soveposer. Tror jeg ga rundt 15 kroner pr. stk. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.