Røros Guide Skrevet 3. desember 2018 Skrevet 3. desember 2018 Har en kompis som selger et nesten ubrukt ett, det er noen år gammelt. Er dette et ok telt? Synes det var lite lufting på det når jeg satte det opp i stua? Hvordan funker det i praksis? Skal brukes høst og vinter. Har ett ca. 12 år gammelt telt jeg kjøpte gjennom bladet Villmarkliv som er helt genialt som brukes som sommertelt vet ikke fabrikat faktisk.... Men det har god lufting, men mangler plass for bagasje, og det er litt trangt når kona skal være med. Takk for tips! Siter
Sovjetunionen Skrevet 4. desember 2018 Skrevet 4. desember 2018 (endret) Er det trek, pro, extreme eller superlight? Endret 4. desember 2018 av Sovjetunionen Siter
Røros Guide Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Skrevet 4. desember 2018 1 time siden, Sovjetunionen skrev: Er det trek, pro, extreme eller superlight? Tja, det står ikke. Ikke superlight i allefall, veier 3,5 med stenger... Det er nok noen år gammelt, men så og si ubrukt. Siter
Røros Guide Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Skrevet 4. desember 2018 1 time siden, Gittiamo skrev: Skal du bo alene i teltet? Stort sett, noen ganger sammen med en bitteliten kone. 1 Siter
Gittiamo Skrevet 4. desember 2018 Skrevet 4. desember 2018 2 minutter siden, aktiviteten skrev: Stort sett, noen ganger sammen med en bitteliten kone. Ikke undervurder plassen en liten dame kan ta i et telt 😂 just sayin Jeg har ikke kjempemye erfaring med teltet (kun SL og kun 3 og 4 pers). Men jeg synes det er veldig enkelt å sette opp og er romslig for størrelsen. Og det har tålt mye vind for min del. Aldri vært plaget av kondens men jeg har kun brukt nyere versjoner. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.