+Espen Ørud Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 På 30.11.2018 den 22.32, tubbs skrev: Når det kommer til ørret så kan vel fluefiskerne her på forumet mye mer om dette enn meg( @Espen Ørud er en kilde på det punktet) Næææ. Jeg har nesten aldri fisket, er bare over middels flink med Photoshop.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendikb Skrevet 10. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2018 Får meddele at det ikke ble noe fisk, ikke fordi utstyret var uegnet men fordi det hadde kommet is på vannet Men, jeg fikk iallfall litt mer forståelse for "faget" med denne tråden. Når det er sagt, jeg ser at Fjellsport har to gode tilbud på stenger som er innenfor de råd jeg fikk. Sølvkroken Glacier 4 Delt 9`5-25g 299,-Sølvkroken Glacier Travel 3-15g 299,- Dette virker som helt kurante begynnerstenger ut ifra mine øyne, eneste jeg trenger ved siden av er en haspelsnelle og line. Noen som kan utdype litt formeninger om hvilken jeg evt bør gå for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.