SiriTyb Skrevet 31. mars 2019 Skrevet 31. mars 2019 Synes dette var en helt ok pris for 3 kjempedflotte bøker! Gikk på en handlesmell jeg også. Siter
Omnilite Skrevet 3. april 2019 Skrevet 3. april 2019 SiriTyb skrev (På 31.3.2019 den 4.59): Synes dette var en helt ok pris for 3 kjempedflotte bøker! Gikk på en handlesmell jeg også. Ekspander Hva er egentlig prisen for de 3 bøkene +frakt? De er kanskje bedre på bøker enn hjemmesider.. Siter
Gittiamo Skrevet 3. april 2019 Skrevet 3. april 2019 (endret) Omnilite skrev (På 3.4.2019 den 15.47): Hva er egentlig prisen for de 3 bøkene +frakt? De er kanskje bedre på bøker enn hjemmesider.. Ekspander Om du kjøper nå så betaler du 690,- for to bind og kartmappe inkludert frakt. Butikkpris blir 1247,- Send e-post til forlagspudding@hotmail.com og be om å få forhåndskjøpt bøkene. Leveringstid er begynnelse av juni. Endret 3. april 2019 av Gittiamo Siter
Gittiamo Skrevet 3. april 2019 Skrevet 3. april 2019 Her er informasjonen de sendt meg (så litt sketchy ut den e-posten men den er reell). Siter
+ketilring Skrevet 4. april 2019 Skrevet 4. april 2019 Adressen til forlaget er glittertind@glittertindforlag.no Jeg sendte navn, adresse og telefonnummer dit, og fikk faktura på e-post. Siter
Gittiamo Skrevet 14. juni 2019 Skrevet 14. juni 2019 Jeg fikk bøkene mine for noen dager siden. Herlighet 😍 Ikke rukket å gjøre så mye mer enn å kikke litt på en side her, så nå har jeg «skulka» litt på jobb bare for å få fem minutter med glaning. Riktig prioritering 👍🏻 Gleder meg til å bli bedre kjent med bøker og kart. 2 Siter
Omnilite Skrevet 14. juni 2019 Skrevet 14. juni 2019 Ser unektelig veldig bra ut! Jeg fikk et sett levert på trappa personlig av en av forfatterne for noen dager siden, dessverre var jeg ikke hjemme akkurat da, så jeg fikk ikke slått av en prat. Jeg skal gi bort settet, så jeg biter meg kraftig i overleppa for å klare å unngå å pakke opp og begynne å bla.. Siter
Gittiamo Skrevet 14. juni 2019 Skrevet 14. juni 2019 Omnilite skrev (På 14.6.2019 den 8.10): Ser unektelig veldig bra ut! Jeg fikk et sett levert på trappa personlig av en av forfatterne for noen dager siden, dessverre var jeg ikke hjemme akkurat da, så jeg fikk ikke slått av en prat. Jeg skal gi bort settet, så jeg biter meg kraftig i overleppa for å klare å unngå å pakke opp og begynne å bla.. Ekspander Ja hørte de leverte personlig. Jeg fikk de til å sende i posten til meg da. Er for mye tyveri av ting som leveres på døra hos meg. Og de etterkom det ønsket. Super service 👍🏻 Noen kommer til å bli glade 🎉 Siter
tklami Skrevet 17. juni 2019 Skrevet 17. juni 2019 Bestilte nettopp dette settet direkte fra forlaget, prisen for de 3 bøkene der inklusiv frakt var nå rett under 1000 lappen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.