betar Skrevet 25. november 2018 Skrevet 25. november 2018 Hei! Jeg har sånn smått begynt å tenke på å få til en utenlandstur over nyåret hvor hovedformålet er skikjøring og gjerne mulighet for å gjøre lettere alpine turer. Jeg ser for meg Alpene med utgangspunkt å fly til Munchen og leiebil derfra. Jeg har liten erfaring med planlegging av turer og søker råd/tips fra andre som har vært i området og gjort lignende. Jeg er ute etter et område hvor det er mulighet for bra skikjøring i et terreng som ikke er alt for krevende å ferdes i. Hovedmålet er turopplevelsene og mulighet for gode forhold for å kjøre ski/gå lettere alpine turer. Jeg ønsker ikke å ferdes i et typisk turistområde og ser gjerne for meg å leie en hytte eller lignende. Vi blir sannsynligvis 3 stykker. Noen som har anbefaling til område som kan gi noe av det vi ønsker? Jeg ser kanskje for meg å få til en tur i slutten av januar/begynnelsen av februar, før skisesongen treffer skikkelig i Norge. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.