TonePåTur Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Vottehenger ala hundekjøringstil! Eg ønsker å enten kjøpe eller lage sjøl; vottehenger, slik som hundekjørere bruker. Som sikrer at ein ikkje mister vottane og som er slik at ein kan krysse dei bak ryggen og "henge" dei vekk mens ein arbeider. Nokon som har slikt eller har tips til best mulig måte å lage dei på? 😊 Gjerne bilde 🤗 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Enklest å bruke alminnelig buksestrikk. På bildet har jeg i tilegg brukt en tynn tråd, men det er unødvendig. Syr fast den ene enden vrangborden på votten og trer så strikken innvendig i ermene . Tilpasser så lengden og syr strikken fast til den andre votten. Passer på at strikken er såpass stram at når jeg tar av meg vottene blir de trukket litt inn i ermene. Dermed unngår jeg å få snø i vottene når jeg tar dem av. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn J Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 2 hours ago, TonePåTur said: Vottehenger ala hundekjøringstil! Eg ønsker å enten kjøpe eller lage sjøl; vottehenger, slik som hundekjørere bruker. Som sikrer at ein ikkje mister vottane og som er slik at ein kan krysse dei bak ryggen og "henge" dei vekk mens ein arbeider. Nokon som har slikt eller har tips til best mulig måte å lage dei på? 😊 Gjerne bilde 🤗 Litt ned på siden her finner du det: http://videhorisonter.blogg.no/1490300597_vottetips_og_triks_til_en_vellykket_fjelltur.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TonePåTur Skrevet 24. november 2018 Forfatter Del Skrevet 24. november 2018 Ja dette har eg sett, ho er ei venninne av meg😊 Har laga meg ein sånn med strikk, men tenkte kanskje nåken hadde litt andre metoder/varianter som er bedre enn kun med strikk. 😊 35 minutter siden, Bjørn J skrev: Litt ned på siden her finner du det: http://videhorisonter.blogg.no/1490300597_vottetips_og_triks_til_en_vellykket_fjelltur.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sig Man Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Her er ett innlegg @martin.m skrev i vinter, har vurdert å lage slik vottehenger selv men tror jeg bare blir irritert over alle snorene som henger rundt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.