Leif Vidar Gullstad Skrevet 22. november 2018 Skrevet 22. november 2018 Noen som vet om Blå Band frysetørket turmat eller 24 hour meals kan kjøpes i Norge? Helst fra en nettbutikk!! Siter
Tessatroll Skrevet 24. november 2018 Skrevet 24. november 2018 På 22.11.2018 den 23.21, Leif Vidar Gullstad skrev: Noen som vet om Blå Band frysetørket turmat eller 24 hour meals kan kjøpes i Norge? Helst fra en nettbutikk!! Har kun sett Blå Band i svenske og danske nettbutikker. Siter
Jan Erik Hansen Skrevet 24. november 2018 Skrevet 24. november 2018 Kan kjøpes i svenske nettbutikker som har "norsk nettbutikk". Har ikke erfaring med noen av de, men f.eks. skistart.com selger. Kanskje noen har erfaring med nettbutikken? https://www.skistart.com/nor/aret-rundt/frysetorket-mat/varme-retter.html 1 Siter
newyorkrangers Skrevet 4. desember 2018 Skrevet 4. desember 2018 Kjøpte noen pakker fra Skistart.com i slutten av juli (frysetørket og ikke-frysetørket). Kjapp levering, god service. Jeg bestilte søndag ettermiddag. Fikk e-post fra dem mandag morgen med informasjon om at et av produktene jeg bestilte var utsolgt og med spørsmål om jeg ønsket noe annet. Varene ble pakket og sendt samme dag. Varene kom etter 2-3 dager med Postnord (jeg måtte hente på en Postnord-terminal, men det var pga. en feil jeg gjorde). Vanligvis har Postnord utleveringspunkter blant annet på Bunnpris. Mulig at det også var et levere-på-døra-alternativ, husker ikke i farten. Men Skistart.com får tommelen opp. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.