Jaahan Skrevet 16. november 2018 Skrevet 16. november 2018 Har en slank huskytispe med lange ben, lang rygg og spisst brystbein som jeg skal ha ny trekksele til. Har på mystisk vis klart å miste den gamle, og husker ikke hvilket merke denne var.. Har ikke klart å google meg frem til den heller, så da prøver vi noe nytt! Bortsett fra spesialsydde greier fra seleverkstedet og lignende, hva vil folk anbefale til en hund som passer beskrivelsen over? Skal hovedsaklig brukes til å trekke meg opp fjellsider på sommeren og på ski i god fart om vinteren. Siter
Tessatroll Skrevet 16. november 2018 Skrevet 16. november 2018 Eg synes Man Mat har hatt eit ok utvalg av seler til ulike "kroppstyper" på hund. Har brukt Man Mat til både Grønlandshund og naboen har brukt til slank Huskytispe, så trur det skal vere mogleg å finne noko der, til ein ok pris. 1 Siter
Jaahan Skrevet 17. november 2018 Forfatter Skrevet 17. november 2018 Tessatroll skrev (På 16.11.2018 den 17.15): Eg synes Man Mat har hatt eit ok utvalg av seler til ulike "kroppstyper" på hund. Har brukt Man Mat til både Grønlandshund og naboen har brukt til slank Huskytispe, så trur det skal vere mogleg å finne noko der, til ein ok pris. Ekspander Da var sele bestilt, og rimelig ble det også! Takk for godt tips! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.