+tshansen Skrevet 16. november 2018 Skrevet 16. november 2018 Noen som har sett eller tatt i denne varianten? https://www.helsport.no/rago-superlight-winter spennende lettvekter alternativ fra Helsport 🤔 1 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 16. november 2018 Skrevet 16. november 2018 Spesifikasjoner og prissammenhengen så meget bra ut! Siter
Terka Skrevet 16. november 2018 Skrevet 16. november 2018 En hakket hvassere, med t.lim. ned rundt -25°C eller lavere så begynner det å bli interessant som vinterpose. 🤔 (Har ofte opplevd under -17°C (posens t.lim) i vinterfjellet.) 1 Siter
Thomas E Skrevet 16. november 2018 Skrevet 16. november 2018 Mine umiddelbare tanker: Endelig en ganske ålreit dunspenst fra Helsport! For kald til å være vinterpose for min del, enig med Terka på at minimum er 25*c. Ikke mulig å se fra bildene, så jeg ville sjekket hvordan de løser "problemet" med glidelåser som fester seg i stoffet. Varierer hvor flinke produsentene er til å ha beskyttelse her. Siter
+Marius Engelsen Skrevet 16. november 2018 Skrevet 16. november 2018 Forvekslet t-lim og t-comf. Min egen har t-lim på -25, t-comf på -17. Synes det er minimum for pose til bruk på vinter på vestlandet, for min del Siter
Anders_G Skrevet 16. november 2018 Skrevet 16. november 2018 Terka skrev (På 16.11.2018 den 13.33): En hakket hvassere, med t.lim. ned rundt -25°C eller lavere så begynner det å bli interessant som vinterpose. 🤔 (Har ofte opplevd under -17°C (posens t.lim) i vinterfjellet.) Ekspander De har vel dette fra før? https://www.helsport.no/rago-down-x-trem 2 Siter
+Hammer Skrevet 16. november 2018 Skrevet 16. november 2018 Terka skrev (På 16.11.2018 den 13.33): En hakket hvassere, med t.lim. ned rundt -25°C eller lavere så begynner det å bli interessant som vinterpose. 🤔 (Har ofte opplevd under -17°C (posens t.lim) i vinterfjellet.) Ekspander Anser det mer som en sen høst/tidlig vår sovepose jeg. Egentlig noe jeg har sett på en stund. Og denne er jo en del lettere enn alternativene. Siter
Per Fredrik Skrevet 16. november 2018 Skrevet 16. november 2018 Det står vel i skriften at den største synd er å friste medmenneske over evne. Rago tre sesonger er nesten 400g lettere enn den jeg bruker nå og mindre volum så jeg får vente på hva skattevesenet sier i år, fristende er det. Så hører jeg også til en utdøende minoritet som helst kjøper norsk. 2 Siter
tklami Skrevet 16. november 2018 Skrevet 16. november 2018 (endret) Syns posene virker veldig gode med gode vekt til temperatur ratio. Så om jeg ikke akkurat hadde handla ny pose for sein høst, tidlig vår, så hadde disse uten tvil vært noe å vurdere. Liker å handle norske merker om muligheten er der Endret 16. november 2018 av tklami 2 Siter
+tshansen Skrevet 19. desember 2018 Forfatter Skrevet 19. desember 2018 Er det bare meg eller har Helsport skiftet Navn på Rago serien sin fra Rago til Rago pro? I fjor var soveposen svart, i år er den tydeligvis blå? Er det noen som vet om det er gjort noe andre forandringer på den? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.