Gjest Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Da er jeg i gang igjen med et nytt prosjekt... Jeg har en 1975 modell Hagløfs pakkerammesekk som jeg er veldig glad i. Har ikke funnet noe annet som er like komfortabelt når vekten kommer over 20kg. I fjor lagde jeg nytt hoftebelte etter at det opprinnelige var slitt og musespist. Nå står selve sekken for tur, siden coatingen på den gamle flasser av i stor stil. Den nye sekken lages i X-pac, som er sterk, lett og vanntett, med forsterkninger i 500D cordura. Har valgt å redisegne lommene, legge til feste for stangrør og lage roll-topp lukking på sekken. Her noen bilder av prosessen, håper å bli ferdig ila helgen. Jeg har samlet mine DIY prosjekter på et eget instagramkonto: www.instagram.com/eswetssyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Justerbar stangrørholder. Kan også brukes som flaskeholder (tar 1l Nalgene flaske). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Roll-top gjenstår. Og kanskje et topplokk (har ikke bestemt meg helt her). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViktorS Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Wow!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Ferdig sekk (med avtagbar topplokk). Sekken ble ca 900g lettere enn originalen og er 99% vanntett. Stoff i Hexcam farge er fra Ripstopontheroll, vannavvisende glidelåser fra Extremtextil. Endret 10. november 2018 av esw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendikb Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Følger deg nå på instagram, veldig imponerende prosjekter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+PTG Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Stilig @esw . Artigt å følge med på prosjektene dine . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På Ville Veier Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Kanskje du skulle prøve deg på en Recon Pack også? I så fall finner du en ramme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 9. januar 2019 Del Skrevet 9. januar 2019 Du burde melde deg på symesterskapet 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomasnl Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Vanvittig kult prosjekt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.