Gjest Fjellfinn Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Det vedlagte bilde er tatt fra Slottsbrua (skaret mellom Vinjeronden og Storronden) 26. juli rett vest i 20 tida om aftenen. Jeg driver å lager turrapporter fra Rondene, men skulle så gjerne visst hva vi ser - regner med at både Glitre og Galdhø er med ?? Siter
kvikk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Det vedlagte bilde er tatt fra Slottsbrua (skaret mellom Vinjeronden og Storronden) 26. juli rett vest i 20 tida om aftenen. Jeg driver å lager turrapporter fra Rondene, men skulle så gjerne visst hva vi ser - regner med at både Glitre og Galdhø er med ?? vel la meg prøve...fra venstre mot høyre (de høyeste): Besshø, Nautgardstind, Surtningsua,Glitretind og Galdhøpiggen (spissen som stikker opp helt til høyre i bildet) Siter
Julia Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Den venstre pyramiden til venstre i bildet er Nautgardstinden, den til høyre for den er Stornubben. Siter
Nils Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Har prøvd å plotte inn noen navn på bildet ditt Fjellfinn (har ikke noe særlig til bildebehandlingsprogram på maskinen jeg sitter ved nå, så kvaliteten er så som så. Måtte beskjære bildet også): Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.