Populært innlegg meisal Skrevet 19. oktober 2018 Populært innlegg Skrevet 19. oktober 2018 Da det var meldt skyfri himmel og sol torsdag, var det ingen utvei enn å skulke jobben et par dager. Kjørte direkte fra jobb onsdag ettermiddag til Høgfjell/Vikerfjell syd. Første gangen jeg har vært i dette området. Hadde begynt å bli litt mørkt da jeg ankom parkeringsplassen. Etter ca. 30 min, måtte jeg stoppe og slå leir, da jeg ikke såg stien lengre. Grei utsikt å våkne til. Pakket sammen, gikk til Rokofjellet og videre opp til Høgfjell. Gikk annen vei ned for å finne en fin teltplass. Endte opp ved et vann uten navn(?). Fisket litt, men ikke noe napp. Bestemte derfor at det ikke var noe fisk i vannet. Ble mye tid til tv/film på nettbrett. Fredag morgen, noe overskyet, men god temperatur og ingen vind. Turen inneholdt ikke noen spesielle opplevelser, men en fin tur for å ta livet med ro. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart 10 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.