Populært innlegg Lars Stenseth Skrevet 16. oktober 2018 Populært innlegg Del Skrevet 16. oktober 2018 Heisan! Tenkte å starte en tråd om gamle klær som man er glad i å kanskje fremdeles bruker. Mitt bidrag her er ei snart 34 år gammel Hørgård(By Cam-Fis) jakke som som jeg fikk faren min i 1985 😉 Fadern var en tørst mann som jeg hadde lite kontakt med, men han hadde en edru periode fra 83-85! Å det er 2 ting jeg kan huske jeg fikk av han i den perioden og det var en Commodore 64 med kassettspiller😁 og denne flotte Hørgård jakken! Det er vel noe av grunnen til jeg er glad i denne jakken. Jakken har ikke mindre en 9 lommer på fremsiden og en anorakk lomme bak nederst ved ryggen. Å ja, 9 lommer kan være litt mye å kan føre til litt leting uten å ha et system på det, noe ikke jeg har hatt😂 Jakken har også en glidelås rundt kragen som har en regnhette på innsiden som har blitt mye brukt. Har googlet Hørgård jakke for ei stund siden uten noe resultat, men googlet nå etter jeg tok bildene Cam-Fis å det set ut som de fortsatt lager Outdoor klær som det så fint heter. Tror jeg skal vurdere å prøve et av produktene dems igjen siden denne jakken har vært fabelaktig og blitt brukt årlig i snart 35 år, legger derfor med en link til dem også😊 Håper andre vil legge ut bilder av gamle klær de har, gjerne med en story bak produktet! http://www.cam-fis.com/ 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Dette er fra "gamle dager", selv for meg.... I forbindelse med at vi måtte rydde opp etter vår mor, dukket min sønns gamle Norrøna Trollveggen opp. Antakelig kjøpt på 90 tallet. (i størrelse XS) Brukt først av sønn så av andre "arvinger" og til slutt av min mor. Fortsatt i god brukbar stand. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars Stenseth Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2018 5 minutter siden, REJOHN skrev: Dette er fra "gamle dager", selv for meg.... I forbindelse med at vi måtte rydde opp etter vår mor, dukket min sønns gamle Norrøna Trollveggen opp. Antakelig kjøpt på 90 tallet. (i størrelse XS) Brukt først av sønn så av andre "arvinger" og til slutt av min mor. Fortsatt i god brukbar stand. Flott klassiker der😉 sånn jeg husker Norrøna da kvalitet var viktigere en knæsje farger☺️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tubbs Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Jeg bruker gamasjer som jeg har arvet etter min far. Innkjøpt til OL i 1952 og produsert av Oslo gamasjfabrikk. Kun bytta strikk 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
josteink Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Har eit par plagg som er arva og er 30 år og eldre, og som framstår som uslitelige. Eit av desse er min eminente blå bomullsanorakk som er arva frå bestefar min, av merket Skogstad. Eg veit ikkje kor gamal den er men tipper på tidleg 80 eller 70 tal som betyr godt over 30 år og framleis svært god. OG eg får masse positive tilbakemeldingar om at det er ein flott jakke. Eg tenker jo at det er svært få, om nokon, av mine plagg som kjem til å ha ei levetid på over 30 år. dei fleste av mine friluftsplagg har levetid under 5 år.... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.