Gå til innhold
  • Bli medlem

Elg i blomsterenga


andersno

Anbefalte innlegg

Tok en rask tur i Estenstadmarka i dag morges, Flotte forhold og etter hvert så tørt at støvlene fikk stå igjen hjemme.

Bilen sto parkert på Bekken og da jeg begynte å kjøre derfra, måtte jeg stoppe for et rådyr som kom over veien. Tenkte jeg skulle prøve å få et bilde av den og hoppet ut med kamera i hånda. Men jeg rakk ikke å få noe bilde av rådyret, derimot sto det en elg i blomsterenga bare ca. 20 m fra bilen. Den viste ingen tegn til aggressivitet og jeg tok et par bilder av den. Passet selvfølgelig på å ha bilen mellom meg og den.

Det var det hele, en hyggelig start på dagen som jeg ville dele med dere. Ha en fin dag!

post-474-133474428161_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.