Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke så mange tester av denne posen.  

Noen med god/dårlig erfaring ? Eneste jeg leste var at den kunne trekke noe fukt. 

På jakt etter 3 sesongs , ca -8-10 grader. 

Må ikke være dun men heller ikke enormt pakkevolum. Tips? 

Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Pettit skrev:

Ble faktisk en Warmpeace 900 så blir det enda varmere 

Lurt. For meg blir 600 for lite for -10. Jeg går for to poser når tempen bikker null. 

Skrevet
13 minutter siden, Bjarne H.S. skrev:

Og tyngre... ;)

90 gram? 

Jeg har 600 posen og må supplere med en ekstra pose på vinteren. Så med en 600 pose pluss en ekstra på 1200 gram, så er det egentlig bedre å gå rett på en 900 pose. 

Min 600 er ment som tresesonger. 

Skrevet

Ikke glem Solitaire-serien til Warmpeace. Jeg har Solitaire 500 - den er like varm som Viking 600, har bedre dunkvalitet og er litt lettere og mer komprimerbar, og har etter det jeg skjønner et mer vannavvisende ytterstoff. Anbefales!

Skrevet

Fikk testet min 900 i natt. -4 på kaldeste. Nydelig temp, kun boxer og tynn lue. 

Men skal sjekke ut Solitaire serien. 

Drar til Tsjekkia på torsdag, kanskje mulig å gjøre noen kupp der på Warmpeace

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.