Humbug Skrevet 27. september 2018 Skrevet 27. september 2018 Hei, alle sammen. I forbindelse med borettslagsbestilt hærverk på badet mitt må jeg flytte ut et par uker og planlegger i den forbindelse å gå finnskogleden. Jeg har ikke tatt kollektivtransport edru på sikkert 10 år. Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg kommer meg enklest fra Oslo til Søre Osen og fra Morokulien til Oslo igjen med kollektivtransport? På forhånd takk Siter
Heriks Skrevet 27. september 2018 Skrevet 27. september 2018 Første del av turen er jeg usikker på hva som er greiest. Hjem igjen: Buss Morokulien - Kongsvinger - Reiseplanlegger Hedmark trafikk https://www.hedmark-trafikk.no/reiseplanlegger/ Tog - Kongsvinger - Oslo S - www.nsb.no 1 Siter
Larix Skrevet 27. september 2018 Pålogget Skrevet 27. september 2018 Tog til Hamar. Buss, eller tog videre til Elverum. Og så buss(751) videre til Kjernmoen. 1 Siter
Joachim V Skrevet 28. september 2018 Skrevet 28. september 2018 (endret) Her var det mye rart. Bli hjemme eller: Trysilekspressen og tog hjem fra Charlottenberg ev buss som over. Endret 28. september 2018 av Joachim V 1 Siter
Larix Skrevet 28. september 2018 Pålogget Skrevet 28. september 2018 Joachim V skrev (På 28.9.2018 den 3.10): Trysilekspressen Ekspander Selvfølgelig Den går jo helt fra Oslo den. Og Kjernmoen er vel et av stoppene i Trysil. For ordens skyld. Kjernmoen er ved sørenden av Osensjøen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.