Panzer Skrevet 26. september 2018 Skrevet 26. september 2018 Noen som har erfaring med dette underlaget rett på bakken/telt? Vurderer det som et kombi til begge deler så jeg slipper et til telt og et til hengekøya.Det er jo bredt og godt og med R verdi på 4,4 Siter
+Espen Ørud Skrevet 26. september 2018 Skrevet 26. september 2018 (endret) Har tilsvarende nesten uten isolasjon og til ungene fungerer greit. De har uansett soveposer som sikkert hadde holdt mål nesten rett mot bakken. Men disse er tynne og funker ikke komfortmessig for meg som er vant til Exped Syntmat 7 hvor jeg slipper ut så mye luft at jeg akkurat ikke ligger gjennom når jeg ligger på siden. Klymiten blir for tynn. Den blir for hard med full luft og det er nesten umulig å slippe ut til komfortmyk uten å ligge gjennom. Synes jeg da... Ungene er mye lettere så det fungerer bedre til dem. Endret 26. september 2018 av Espen Ørud Siter
Panzer Skrevet 26. september 2018 Forfatter Skrevet 26. september 2018 ok, takk for svar. Har akkurat bestilt meg et Exped Syntmat 7 og satser da fullt på det istedenfor! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.