GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Erlend Gudvangen BjĂžrkeng skrev:

Ser jo ut som han her har det artig :-)

Alltid betryggende nÄr en «betalt» ambassadÞr legger ut slike filmer. Mye montering uten votter/hansker ogsÄ, og tok lang tid.....

Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Memento mori skrev:

Alltid betryggende nÄr en «betalt» ambassadÞr legger ut slike filmer.

Var det fÞrste jeg tenkte ogsÄ... NÄr en betalt ambassadÞr ser slik ut under oppsett, vil det jo vÊre komplett umulig for oss vanlige dÞdlige... :-)

• Trist 1
Skrevet
1 time siden, Erlend Gudvangen BjĂžrkeng skrev:

Ser jo ut som han her har det artig :-)

Screenshot_20190719-231622_YouTube.thumb.jpg.51d414ecba5d1f277e125b9d4c9afec4.jpg

Okeida, da sparer jeg litt vekt og gĂ„r for alternativ de nevner som allerede var slĂ„tt opp ved siden av. 😄

#fortsattikkeoverbevist

• Liker 4
Skrevet

12 timer siden, Terka skrev:

Screenshot_20190719-231622_YouTube.thumb.jpg.51d414ecba5d1f277e125b9d4c9afec4.jpg

Okeida, da sparer jeg litt vekt og gĂ„r for alternativ de nevner som allerede var slĂ„tt opp ved siden av. 😄

#fortsattikkeoverbevist

SÄ... Det er like bra som Soulo, men koster mer, veier mer, er mer plundrete Ä sette opp og tar (trolig) mer plass i sekken? Solgt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.