DROMEDILLA Skrevet 15. september 2018 Skrevet 15. september 2018 (endret) I denne artikkelen er det to damer som aldri har sovet i hengekøye før som sier de har blitt hektet, til tross for litt start problemer. Hva tenker folk om deres erfaringer og ville dere ha gjort noe anderledes? Har kjøpt hengekøye selv men har til gode å teste den. https://www.vg.no/reise/i/Kv9OWG/en-natt-i-hengekye Endret 15. september 2018 av DROMEDILLA Siter
varmtvann Skrevet 15. september 2018 Skrevet 15. september 2018 Jeg har alltid med tarp og liggeunderlag. Nå leste jeg bare kjapt men så ut som det mangla. Siter
+Kristian V. Skrevet 15. september 2018 Skrevet 15. september 2018 Driver å pakker til tur nå og har også en hengekøye som ikke har blitt testet enda, som jeg tar med. Men som "varmtvann" nevner, så blir liggeunderlag (Exped downMat 9M) med, samt en tarp. Er spent på hvordan det blir å ligge i den. Blir det ikke noe særlig å ligge i, så flytter jeg bare liggeunderlaget ned på bakken og sover der.. Får satse på at liggeunderlaget er godt nok til å skjerme for kaldluft under. Har ikke planer om å kjøpe noe til å henge under hengekøya som isolasjon, slik jeg har sett mange gjør. Kanskje man blir hekta, men har min tvil.. Siter
+tshansen Skrevet 15. september 2018 Skrevet 15. september 2018 Det er sjokkerende godt å ligge i køye. Men jeg er en ryggsover! Så for min del prøver jeg å sove i den så mye som mulig. Jeg har laget til kroker innendørs også, fantastisk godt å ta seg en time med pappatid i den på ettermiddagen 2 Siter
+Espen Ørud Skrevet 15. september 2018 Skrevet 15. september 2018 Den artikkelen er omtalt i formet her før, så anbefaler et slik i formet her for å lese tidligere kommentarer... Siter
Hege P. Skrevet 15. september 2018 Pålogget Skrevet 15. september 2018 Bruker DD Camping Hammock på tur på grunn av dobbel bunn med glidelås. Holder skumunderlaget på plass. Og selvsagt bruker jeg tarp. Hjemme byttet jeg ut senga med ei hengekøye fra Ticket to the moon for fem år siden. Aldri sovet bedre. Siter
+Miamaria Skrevet 16. september 2018 Skrevet 16. september 2018 Espen Ørud skrev (På 15.9.2018 den 20.11): Den artikkelen er omtalt i formet her før, så anbefaler et slik i formet her for å lese tidligere kommentarer... Ekspander Jeg bare antar at slik = søk, og da finner man denne: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.