PaulusT Skrevet 13. september 2018 Skrevet 13. september 2018 Hei. Jeg har et par POD 8K parafinvarmere som jeg bruker på telttur. Den ene av dem har blitt utrolig treig på justeringen. Må bruke masse kraft for å justere veken opp og ned, og noen ganger hopper tannhjulet over hakkene i veken. Har opplevd å få problemer med å slukke siden hjulet bare spinner på veken. Regner med dette ikke er bra for justeringsskruen. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan fikse problemet? Er enda mye igjen av veken. Justeringsskruen ser bra ut sammenlignet med den andre jeg har som fungerer fint. Siter
Anonsen Skrevet 13. september 2018 Skrevet 13. september 2018 Hadde det samme problemet på min og om jeg ikke husker feil, så var løsningen å ta ut veken og rense den samtidig som at man får den montert korrekt på plass igjen. Mulig fjær for vekeskrue også har forskyvet seg litt slik at den også må justeres. Siter
PaulusT Skrevet 13. september 2018 Forfatter Skrevet 13. september 2018 Takk for svar. Skal prøve å få demontert brenneren og gi den en god rens. Supert at du la ut bruksanvisning med sprengskisse. Har aldri sett den før. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.