Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal kjøpe meg nye fjellsko. Disse skal brukes til dagsturer, hovedsakelig på sti med dagstur-oppakning. Noen ganger på korte teltturer på sommeren. Jeg har høye støvler med membran, så til "tungt" bruk så har jeg noen utrolig gode sko som har holdt i 10 år nå, og de er ikke slitte (ikke blitt våt på beina ennå). Sømmene er like fine, utrolig nok.

Jeg har lurt litt på å kjøpe en lærstøvel uten membran som er i ankelhøyde. Har sett på Besseggen. Men siden jeg har solide sko så har jeg sett litt på Crispi Gjende. Men er litt skeptisk siden de er såpass billige.

Er det noen som har erfaring med Gjende?

mvh

Sondre

Annonse
Skrevet

Jeg hadde Gjende for noen år siden. De var behagelige som Crispisko pleier å være, men virker noe mer myke og "spinkle" enn storebror Besseggen. Jeg var fornøyd med dem, og skal du ikke gå mye steinur eller annet krevende terreng, kan man fort ende opp med litt overkill når man investerer. Ville derfor ikke nølt med å anbefale Gjende (slik jeg kjenner de) til den bruken du skisserer....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.