Populært innlegg Sovjetunionen Skrevet 10. september 2018 Populært innlegg Skrevet 10. september 2018 (endret) For en stund siden diskuterte vi dunet i posene fra Pakklett.no og at dette dunet ikke hadde noen form for sporing sånn at man kunne sjekke hvordan det var høstet. Etter den posten sa Pakklett at de ville se seg om etter poser med dunsertifisering og det har de faktisk funnet nå, denne her: https://pakklett.no/collections/sleeping-bag/products/drape-dunpose-4-c Kult at produsenter tar diskusjonene her inne til etterretning, jeg skulle egentlig postet dette i den gamle tråden, men klarer ikke finne den igjen så da starter jeg en ny. Her er meldingen jeg fikk fra pakklett: We are happy to let you know that we finally has our first down sleeping bag with RDS certificate. We will try to continue and replace products that doesn't have the certificate. Have a look at our new Drape sleeping bag from Husky: Endret 10. september 2018 av Sovjetunionen 17 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.