+Espen Ørud Skrevet 28. august 2018 Skrevet 28. august 2018 (endret) Ettersom jeg er fan av Randulfs måte å tilnærme seg ting på både faglig og skriftlig så tror jeg jeg kan forhåndsreklamere for denne. Det skal vel la seg gjøre å implementere Facebookinnlegg her nuh? Vi forsøker: Endret 28. august 2018 av Espen Ørud 5 Siter
+Memento mori Skrevet 28. august 2018 Skrevet 28. august 2018 Jeg kommer til å sette opp denne på julegavelisten min. Mye bedre enn sokker og slips! Siter
+Walle Skrevet 29. august 2018 Skrevet 29. august 2018 Takk for tipset. Kjekt med vipps, pengene flyr lett og ledig ut av kontoen da. Finner det lettere å bestille julegavene mine selv 😏 1 Siter
Lompa Skrevet 30. august 2018 Skrevet 30. august 2018 Helt enig i omtalen av Valle. Han har en vitenskapelig tilnærming til tingene, og man kan stole på hans tester og vurderinger. Står på min liste også! Siter
+virrma Skrevet 30. august 2018 Skrevet 30. august 2018 Da er to av høstens bursdagsgaver i boks. Takk for tips! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.