larserikm Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 Hei! Jeg ser etter et nytt lavterskelsted å ta med datteren og nevøen min, for en kort tur lørdag ettermiddag - søndag. Grunnet andre planer, kommer vi oss ikke så tidlig avgårde, så jeg tenker litt kort gangavstand og enkle forhold. Burudvann er jo overbefolket... Jeg har aldri vært på Triungsvanna - har noen tips der? på forhånd takk! Siter
Per Fredrik Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 Hva med Sæteren gård, https://www.ut.no/hytte/3.2241/ Stedet eies og drives av DNT Oslo og Omegn og Barnas Turlag og ligger praktfullt til i Bærumsmarka, ca. to km fra Øverland, eller hva med Østernvann Siter
renzir Skrevet 23. august 2018 Skrevet 23. august 2018 larserikm skrev (På 20.8.2018 den 6.35): Hei! Jeg ser etter et nytt lavterskelsted å ta med datteren og nevøen min, for en kort tur lørdag ettermiddag - søndag. Grunnet andre planer, kommer vi oss ikke så tidlig avgårde, så jeg tenker litt kort gangavstand og enkle forhold. Burudvann er jo overbefolket... Jeg har aldri vært på Triungsvanna - har noen tips der? på forhånd takk! Ekspander Triungsvann er vel et naturreservat med begrensinger på telting osv. De andre nevnte områdene her er fine. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.