mattis Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hei! Jeg trenger litt hjelp til å identifisere noen topper i Jotunheimen. Bildet er tatt rett ovenfor hytta vår på Ringebufjellet (Øksendalen langs Friisvegen), og er tatt vestover mot Jotunheimen. Er det noen som lett kan fortelle meg hvilke topper vi ser? Hadde vært artig og visst. På fohånd takk for hjelpa Siter
Stein Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hei! Du ser fra venstre Besshø og Surtningssui, deretter er jeg litt usikker men vil tro med rimelig god sikkerhet, Blåbrehøer, Veotinder og muligens Memurutinder. Deretter er jeg sikker, Nautgardstind, Stornubber og Glittertind med Trollsteinseggi rett til venstre for denne. Siter
+PTG Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Trykkleif ? Sitat Hei! .....Glittertind med Trollsteinseggi rett til venstre for denne. Trollsteineggi rett til høyre for Glittertind (dvs lengst til høyre i bildet). Siter
Yngve Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Kan ikke helt skjønne at man ser Trollsteinseggi på dette bilde. Bildet ser ut som det er tatt fra østsiden av Gudbrandsdalen,Venabygdsfjellet???,en utsikt jeg ser daglig,og jeg har aldri sett Trollsteinseggi herifra. Siter
+PTG Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Sitat Kan ikke helt skjønne at man ser Trollsteinseggi på dette bilde. Bildet ser ut som det er tatt fra østsiden av Gudbrandsdalen,Venabygdsfjellet???,en utsikt jeg ser daglig,og jeg har aldri sett Trollsteinseggi herifra. Lagt til tekst på bildet med trollsterinseggi Siter
Stuttjukken Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Set gjerne på fleire namn på biletet, Per Tore Granli. Helsing Stuttjukken. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.