Erik Haaland Skrevet 18. august 2018 Skrevet 18. august 2018 Noen som har fått bestilt seg dette - ser unektelig meeeeeget fristende ut Ikke minst med tanke på hvor romslig dette teltet er og så veier det kun 420 gram! Kontra Helsport sine Superlights så er det ikke spesielt dyrere heller. 1 Siter
+Memento mori Skrevet 18. august 2018 Skrevet 18. august 2018 Jeg har lurt litt på dette, har Duplex i dag. Det som er negativt er at det har 10 plugger kontra Duplex som har 8 stk. Duplex får en slags U -form på toppen, som gjør at det blir fint i vinden. Her er løsningen "mange" barduner for å få form og rom til å stemme. Har ikke sett noen tester av betydning på det enda. Dette ville i så fall passe til mitt 3 generasjons lettpakkeroppsett, sammen med Zpacks Nero sekk. Men slik det ser ut i dag, tjener jeg mest vekt på å skaffe lettere regntøy, så det blir nok prioritert først. Alt jeg har fra Zpacks har vært av meget god kvalitet og kan anbefales! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.