esphojo Skrevet 17. august 2018 Skrevet 17. august 2018 Noen med erfaring mtp liggelengden? 190cm og 9cm underlag her... Siter
tubbs Skrevet 17. august 2018 Skrevet 17. august 2018 Staika og Unna har 230cm liggelengde Jeg er 189cm og har god plass i fotenden i mitt Unna når jeg bruker 9cm underlag 1 Siter
+Memento mori Skrevet 17. august 2018 Skrevet 17. august 2018 2 timer siden, esphojo skrev: Noen med erfaring mtp liggelengden? 190cm og 9cm underlag her... Staika er er flott telt, laget for å tåle mye vær. Alle stengene krysser på samme punkt, så det blir litt lavvo i midten av teltet. Dette kommer ikke så bra fram på bildene. Øverst ser du hvordan stengene er på Reinsfjell. Dette gir en bra romfølse. Nederst er hvordan stengene er på Staika. Så tegningen juger litt, endeveggene er ikke så rett som på siste bilde, men mere som på det første bilde. Alle stengene er 387 cm og får omtrent samme form. Jeg ble litt forundret over at dette ikke kom bedre fram på bildene fra Hilleberg. Jeg er 194 og har Exped 9 LW underlag. Tok også mine egne mål. Fortelt, takhøyde Lengde og bredde Et bra telt, men mindre i praksis enn du skulle tro fra bilder og skisser. Hva du skal bruke det til blir ganske viktig på et slik spesialisert telt. Ps : har et sett med Carbon stenger til dette for salg. 1 Siter
esphojo Skrevet 17. august 2018 Forfatter Skrevet 17. august 2018 Takk for veldig detaljert tilbakemelding 😊 Har Reinsfjell 2 i dag (ikke SL). Har vært veldig fornøyd med det teltet, men det ble litt knapt til meg og samboer med LW og M underlag. Ingen krise, men tok meg plutselig å vurdere noe bredere.... Siter
ArveS Skrevet 17. august 2018 Skrevet 17. august 2018 Høres ut som Allak 3 kan være et alternativ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.