Newbee Skrevet 16. august 2018 Skrevet 16. august 2018 Hei Jeg ønsker å ta en tur på 2-3 dager med telt/tarp i midten av september. Er det noen som har gode anbefalinger til ett område, som gjerne kan gjøres som rundtur fra-til bil. Enten vandretur, eller evt kano tur. Har mulighet til å låne en kano og slenge på taket. Bør være innenfor 1-2 timers kjøring fra Bergen. Er komfortpakker, så bruker å ha mye nyttig og unyttig i sekken fra 17-20kg . I kano tenker eg det kan bli veldig mye unyttig last som bare er kjekt å ha 😁 Siter
+tshansen Skrevet 16. august 2018 Skrevet 16. august 2018 Å gå fra Lid i Bergsdalen, opp til Høgabu - Gullhorgabu - Vending - Kjellandbu er en fantastisk tur og kan enkelt gjøres unna på 3 dager. Det er også mulig å korte inn turen å returnere til Hamlagrø. Du kjører inn til Dale å svinger opp i Bergsdalen derfra. Det går også buss over her et par ganger i døgnet, gode muligheter for å booke taxi om du parkerer i ene enden å går til andre. 2 Siter
Newbee Skrevet 16. august 2018 Forfatter Skrevet 16. august 2018 Takk for svar... Det er ett område som vurderes. Har gått opp Kiellandbu fra Hodnaberg, og fra Botn som dagsturer. Men kanskje eg kan benytte muligheten til å utforske mer i fjellheimen der. Siter
+tshansen Skrevet 16. august 2018 Skrevet 16. august 2018 Jeg er ikke noe god på hva en bør se etter når det kommer til å padle kano! Men jeg har hytte inne med Mostraum! Her kan du padle til modalen, gjennom Mostraumen, masse fine plasser å campe! Ellers så er jo kanskje Radøy fint? Ute med mongstad osv? Men her må andre hjelpe deg 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.