esphojo Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Noen som har testet? Selv om dette med smak er nå riktig så individuelt.... https://www.gullsport.no/nettbutikk/turmat-og-sportsernaring/middager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogsnissen Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 (endret) Skulle akkurat til å spørre om det samme. Er i ferd med å kjøpe et lite lass turmat og hadde vært spennende med noe nytt, men er lite info å finne om m3x i norge. Endret 21. august 2019 av Skogsnissen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor-Erik-L-77 Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Hekta på tur har et bra utvalg av turmat og er desidert rimeligst på pris også 👍🏼 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beerplace Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Litt sent og svare, men selv synes jeg at MX3 sine poser er vel så gode som Real sine! Om ikke bedre 😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders_G Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Billig også, dette må testes 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leif88 Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 veldig billig var de... flere som har testet de? er selv ikke veldig imponert over Real sine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) Bestilte noen av de MX3 men har ikke testet enda. Er vel lott til jeg skal på tur. Best før er kort på mange av de så se på bildene. Noen 2-2020, noen på forsommern men Biff holder til 2021. Som regel tåler de litt over dato så lenge det ikke blir altfor lenge. Er vel derfor de selges billig. Også lurt litt på merket Blå Band. Noen som har testet de? Endret 17. februar 2020 av borgern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sig Man Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Blå band er min favoritt, men de er vell kun å få kjøpt i sverige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.