tklami Skrevet 14. mars 2019 Skrevet 14. mars 2019 siste dag for endring av farge er vel i morgen om jeg husker riktig fra en av mailene jeg har fått. Så blir uansett ingen sending før tidligst neste uke. Siter
+tshansen Skrevet 16. mars 2019 Skrevet 16. mars 2019 På 14.3.2019 den 22.19, Pettit skrev: Noen som har fått sin enda? Eller beskjed om at den er på vei? De begynte utsendinger denne uken, så regner med vi i Norge som bor nærmest får sporingsnummer på mail i løpet av mandagen, eller tidilig neste uke 1 Siter
Panzer Skrevet 16. mars 2019 Skrevet 16. mars 2019 oioioi, det var gode nyheter da. Takk for info 1 Siter
Panzer Skrevet 19. mars 2019 Skrevet 19. mars 2019 Noen som har fått noe ? Jeg har planlagt tur til helgen for testing... vet det er tidlig i uken men likevel. Utålmodig Siter
+Memento mori Skrevet 19. mars 2019 Forfatter Skrevet 19. mars 2019 6 minutter siden, Pettit skrev: Noen som har fått noe ? Jeg har planlagt tur til helgen for testing... vet det er tidlig i uken men likevel. Utålmodig Når bestilte du? De sender sikker til de første som bestilte først, hvis det ikke er alfabetisk.... Blir artig å teste. Tipper min testtur blir i hagen til min far. Siter
Panzer Skrevet 19. mars 2019 Skrevet 19. mars 2019 Bestilte for 2 mnd siden. Men bekreftet at den skulle komme før April. Tror de bare shipper ut max av hva de kan uansett. Men over 1500 bestilt så mye logistikk for å få det ut Siter
+Memento mori Skrevet 19. mars 2019 Forfatter Skrevet 19. mars 2019 22 minutter siden, Pettit skrev: Men bekreftet at den skulle komme før April. Tror de bare shipper ut max av hva de kan uansett. Men over 1500 bestilt så mye logistikk for å få det ut Du må nok smøre deg med litt tolmodigehet. Hvis de har 1500 og sende ut, og det tar ca 10 minutt PR stk, og de er 4 til å pakke, greier de ca 200 om dagen, ved lange dager. Da skal det holde hardt, at de kommer frem til deg som forbruker før 1 april. Men vi som har ventet 6 mnd greier noen dager til! Siter
tklami Skrevet 19. mars 2019 Skrevet 19. mars 2019 Jeg har vel i det store og det hele slått meg til ro med at den ikke blir sendt før til uka. Nå har jeg venta siden august, så ei uke til er ikke akkurat så lang tid, men joda, hadde vært gøy å få den i hus før denne helga Siter
+tshansen Skrevet 19. mars 2019 Skrevet 19. mars 2019 Jeg bestilte første dagen de annonserte..... så jeg tipper at de sender til de som bor i utlandet først Vi her på berget har vel ikke mer enn 3 - 4 dager med postgang før vi får den i hus. Jeg har enda ikke fått sporingsnummer, men vet at de har starta utsendingene sine. Det er like om hjørnet nå... woho Siter
tklami Skrevet 25. mars 2019 Skrevet 25. mars 2019 Da har det kommet ny informasjon angående utsending av køyene. De blir sendt i kronologisk rekkefølge etter når en bestilte. Så jeg som venta til slutten av august må nok smøre meg litt med tålmodighet. Men køyene er på vei ut her på berget nå. Siter
+tshansen Skrevet 25. mars 2019 Skrevet 25. mars 2019 4 timer siden, tklami skrev: Da har det kommet ny informasjon angående utsending av køyene. De blir sendt i kronologisk rekkefølge etter når en bestilte. Så jeg som venta til slutten av august må nok smøre meg litt med tålmodighet. Men køyene er på vei ut her på berget nå. Ja fikk akkurat mail om dette selv.... spent på hvor fort jeg får sporingsnummer da jeg bestilte på dag 1 Siter
Panzer Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 og der fikk jeg sporingsnummer... Bestilte først 31 Aug, avbestilte i November, angra meg og bestilte på nytt 18 Des... så tydeligvis går det unna med leveringer. antar de har tatt utgangspunkt i 18 Des bestillingen min Siter
tklami Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 1 hour ago, Pettit said: og der fikk jeg sporingsnummer... Bestilte først 31 Aug, avbestilte i November, angra meg og bestilte på nytt 18 Des... så tydeligvis går det unna med leveringer. antar de har tatt utgangspunkt i 18 Des bestillingen min Tror nok de tar utgangspunkt i bestillinga i august, for jeg har ikke fått noe sporingsnummer selv om jeg bestilte i august Siter
Ørjan Bakken Borge Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 1 time siden, Pettit skrev: og der fikk jeg sporingsnummer... Bestilte først 31 Aug, avbestilte i November, angra meg og bestilte på nytt 18 Des... så tydeligvis går det unna med leveringer. antar de har tatt utgangspunkt i 18 Des bestillingen min rart. eg bestilte den 4. august, og har ikke fått noe sporings nr enda. satser på at den kommer til helga, 👌 Siter
+Memento mori Skrevet 26. mars 2019 Forfatter Skrevet 26. mars 2019 Velinformerte kilder sier at det blir sendt ut i postnrrekkefølge slik alle skal få de nogenlunde likt. Siter
Panzer Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 kan nok stemme det. Min ble oppdatert med forventet levering i morgen så får se Siter
+tshansen Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 Hmmm... merkelig at jeg ikke har fått noe sporingsnummer? Siter
Panzer Skrevet 27. mars 2019 Skrevet 27. mars 2019 Hengt opp og testet. Enkelt system. Tarpen krever en del øvelse for den var klønete. Ser for meg mye banning om den skal opp i regnvær 5 1 Siter
Ørjan Bakken Borge Skrevet 27. mars 2019 Skrevet 27. mars 2019 1 time siden, Pettit skrev: Hengt opp og testet. Enkelt system. Tarpen krever en del øvelse for den var klønete. Ser for meg mye banning om den skal opp i regnvær ser bra ut 👌 hva mener du med klønete? ville ivartfall hatt litt avstand mellom tarpen og hengekøyen på treet, ser de er festet i samme høyde. Siter
Panzer Skrevet 27. mars 2019 Skrevet 27. mars 2019 Klønete i den forstand at det er 8 fester som skal på plass. 2 i trær på tvers og 6 plugger i bakken. Det er litt mye etter min mening. Vant til en Hennessy og der er det 2 plugger i bakken. Gjort på 2 sek og den er integrert så ikke noe stress om du skal sette camp i pøsregn. Men ja, bomma på høyden så må fikse det. Ble gjort i en feil mens jeg lagde middag og to barn som krangla ellers tenker jeg mye løser seg med mer øvelse og noe høyere blodsukker men ble så gira at jeg ikke klarte vente 1 Siter
Ørjan Bakken Borge Skrevet 27. mars 2019 Skrevet 27. mars 2019 2 timer siden, Pettit skrev: Klønete i den forstand at det er 8 fester som skal på plass. 2 i trær på tvers og 6 plugger i bakken. Det er litt mye etter min mening. Vant til en Hennessy og der er det 2 plugger i bakken. Gjort på 2 sek og den er integrert så ikke noe stress om du skal sette camp i pøsregn. Men ja, bomma på høyden så må fikse det. Ble gjort i en feil mens jeg lagde middag og to barn som krangla ellers tenker jeg mye løser seg med mer øvelse og noe høyere blodsukker men ble så gira at jeg ikke klarte vente ah skjønner. er selv kun vant med amok sin tarp, så vet ikke bedre. tror du hennessy sin hadde gått over Draumren? det eg pleier å gjøre ved mulighet regn er å henge opp tarpen, og bare bardunere bak meg. kjapt å brette den over ved eventuell regn iløpet av natta. fult forståelig 😅 regner med du tilbringer helgen over bakken? Siter
Lompa Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 14 timer siden, Pettit skrev: Hengt opp og testet. Enkelt system. Tarpen krever en del øvelse for den var klønete. Ser for meg mye banning om den skal opp i regnvær I regnvær er det vel greit å henge tarpen først, og så stå tørt mens køya monteres? Siter
Panzer Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 2 timer siden, Lompa skrev: I regnvær er det vel greit å henge tarpen først, og så stå tørt mens køya monteres? ja, er nok det. Må øve litt først og finne teknikken på det Siter
Panzer Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 12 timer siden, Ørjan Bakken Borge skrev: ah skjønner. er selv kun vant med amok sin tarp, så vet ikke bedre. tror du hennessy sin hadde gått over Draumren? det eg pleier å gjøre ved mulighet regn er å henge opp tarpen, og bare bardunere bak meg. kjapt å brette den over ved eventuell regn iløpet av natta. fult forståelig 😅 regner med du tilbringer helgen over bakken? Hennessy sin tarp er liten så ville ikke funket så det er uaktuelt. Litt øvelse og testing tror jeg vil løse mine problemer. Da tar det nok ikke lang tid. Skal teste ordentlig i morgen, da skal vi ut i skogen. Men ser ut som at jeg må sove i Hennessy. Turkameraten er bitter da han ikke engang har fått sporingsnummer på sin selvom han bestilte 4 mnd før meg så lovet han at han skulle få låne min om hans ikke kom Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.