tklami Skrevet 16. februar 2019 Skrevet 16. februar 2019 26 minutes ago, Pettit said: Hvilke farge har dere bestilt? Jag har bestilt rød, men noe usikker på den eller grønn. Så man kunne bytte farge. Noen som har sett rødfargen deres live? Jeg bestilte blå. Siter
a_aa Skrevet 16. februar 2019 Skrevet 16. februar 2019 Jeg bestilte opprinnelig rød, men da jeg kom til å tenke på at soveposefargen min er knallrød ...... ble det til at jeg sendte Amok en epost og ba om endring til grønn hengekøye for å unngå "red overload" . Fikk positivt svar en halvtime før "masse-eposten" fra dem ble sendt ut Siter
+tshansen Skrevet 16. februar 2019 Skrevet 16. februar 2019 (endret) 1 time siden, Pettit skrev: Hvilke farge har dere bestilt? Jag har bestilt rød, men noe usikker på den eller grønn. Så man kunne bytte farge. Noen som har sett rødfargen deres live? Den er ikke rød, den er knall orange.... litt mørkere kanskje. EDIT: Når jeg ser filmen igjen nå, så ble jeg faktisk veldig usikker... den ser faktisk mer rød ut? Selv om siden deres kanskje viser den orange fra normal modellen? hmmm... Jeg har uansett bestilt rød/orange. Mer synlig i felt Endret 16. februar 2019 av tshansen Siter
+tshansen Skrevet 16. februar 2019 Skrevet 16. februar 2019 se det første sekundet når han knipser over fra vanlig til lang modell, se hvordan fargen på køyen skifter Siter
+tshansen Skrevet 16. februar 2019 Skrevet 16. februar 2019 Ser du i denne filmen (prototypen) så er den mer orange i mine øyner, ser midt i filmen når du kan sammenligne med den røde stolen. Men når den henger ute i lyset ser den plutselig langt mer rød ut igjen. Siter
tklami Skrevet 16. februar 2019 Skrevet 16. februar 2019 (endret) For meg så ser den orange ut med et godt rødskjær. Så om det går ann og kalle dyp orange kanskje. Amok kaller den jo selv rusty red. Og rust er ikke akkurat knall rødt Endret 16. februar 2019 av tklami 1 Siter
+tshansen Skrevet 16. februar 2019 Skrevet 16. februar 2019 1 time siden, tklami skrev: For meg så ser den orange med et godt rødskjær. Så om det går ann og kalle dyp orange kanskje. Amok kaller den jo selv rusty red. Og rust er ikke akkurat knall rødt Da er vi to som mener det samme, da er jeg ikke blitt helt fargeblind enda 1 Siter
Panzer Skrevet 17. februar 2019 Skrevet 17. februar 2019 hmm, blir med andre ord spennende å se hvor rød/oransj den blir da. Men enig med deg @tshansen, mer synlig i felt når rødish istedenfor grønn. Siter
+tesk Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 Noen som vet om det er mulig å bruke den originale tarpen til XL køya? Siter
+Memento mori Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Skrevet 18. februar 2019 1 time siden, tesk skrev: Noen som vet om det er mulig å bruke den originale tarpen til XL køya? Det går sikkert, men ingen av disse tarpene er veldig store i utgangspunkt. 3x3 meter syns mange er passe. XL har også en annen form. Smaller inn. 1 Siter
Panzer Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 Da jeg er veldig usikker på hvilke farge jeg skal ha stakk jeg innom Amok i dag for en skjekk. Har bestilt rusty red men var litt skeptisk. Etter å ha fått sett alle 3 i virkeligheten er jeg enda mer usikker. Rusty red er rustrød og en skikkelig fin farge. Det samme med grønn. Den blå var i utgangspunktet helt uaktuell. Inntil jeg så den live og faktisk begynte å helle mot den. Så ble med andre ord ikke så mye klokere annet en at grønn er uaktuell for min del når det er to så fine alternativer. Gutta på kontoret var kule og satte opp en XL så jeg fikk prøve den. Fikk teste ca 20 min. Bare å glede seg alle som har bestilt. Virker som god kvalitet og skikkelig gjennomført. Og ikke minst veldig god service 😀 3 Siter
+Espen Ørud Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 På 16.2.2019 den 19.45, Pettit skrev: Hvilke farge har dere bestilt? Jag har bestilt rød, men noe usikker på den eller grønn. Så man kunne bytte farge. Noen som har sett rødfargen deres live? Best på Insta. Blå og grønn er penest i naturen synes jeg... Og jeg er normalt ikke så veldig fan av grønne turting.... Siter
Panzer Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 25 minutter siden, Espen Ørud skrev: Best på Insta. Blå og grønn er penest i naturen synes jeg... Og jeg er normalt ikke så veldig fan av grønne turting.... Ble bytte fra rød til blå på meg. Siter
Lompa Skrevet 19. februar 2019 Skrevet 19. februar 2019 Jeg er imponert over at folk husker hvilken farge de bestilte. Selv får jeg en overraskelse rundt 1. april.. 1 1 Siter
uteturen Skrevet 19. februar 2019 Skrevet 19. februar 2019 Må si jeg er ganske imponert over Amok når de får oss på dette forumet til å diskutere farger og ikke de vanlige nerdetinga. 1 Siter
Panzer Skrevet 19. februar 2019 Skrevet 19. februar 2019 3 timer siden, Lompa skrev: Jeg er imponert over at folk husker hvilken farge de bestilte. Selv får jeg en overraskelse rundt 1. april.. Står i ordrebekreftelsen Siter
Lompa Skrevet 19. februar 2019 Skrevet 19. februar 2019 3 timer siden, Pettit skrev: Står i ordrebekreftelsen Da får jeg jo ingen overraskelse.. Siter
tklami Skrevet 19. februar 2019 Skrevet 19. februar 2019 11 hours ago, uteturen said: Må si jeg er ganske imponert over Amok når de får oss på dette forumet til å diskutere farger og ikke de vanlige nerdetinga. Ingen av oss har jo fått testa køya enda, så eneste vi har og diskutere er jo fargen. Vi kunne selvfølgelig diskutert at den er altfor tung til å være ei køye, men vi kjøpte jo denne siden vi vil ha det godt og behagelig i camp. Syns bare at køya nå kommer litt seint siden våren allerede er i anmarsj. Da blir denne siste måneden litt lang kjenner jeg 1 Siter
a_aa Skrevet 19. februar 2019 Skrevet 19. februar 2019 Påskegul kunne jo fort ha blitt en schlager slik som utsiktene nå er 🐣🐤 Siter
Panzer Skrevet 19. februar 2019 Skrevet 19. februar 2019 12 minutter siden, tklami skrev: Ingen av oss har jo fått testa køya enda, så eneste vi har og diskutere er jo fargen. Vi kunne selvfølgelig diskutert at den er altfor tung til å være ei køye, men vi kjøpte jo denne siden vi vil ha det godt og behagelig i camp. Syns bare at køya nå kommer litt seint siden våren allerede er i anmarsj. Da blir denne siste måneden litt lang kjenner jeg Jeg har testet den hbeeeeeeeeeelt konge 2 Siter
Lompa Skrevet 20. februar 2019 Skrevet 20. februar 2019 Kanskje vi må ha XL-treff en gang. Samle alle lange menn og se hvilke løsninger andre har valgt på våre særegne utfordringer. Krav for deltakelse. Over 195? 1 Siter
+tshansen Skrevet 20. februar 2019 Skrevet 20. februar 2019 15 timer siden, tklami skrev: Ingen av oss har jo fått testa køya enda, så eneste vi har og diskutere er jo fargen. Vi kunne selvfølgelig diskutert at den er altfor tung til å være ei køye, men vi kjøpte jo denne siden vi vil ha det godt og behagelig i camp. Syns bare at køya nå kommer litt seint siden våren allerede er i anmarsj. Da blir denne siste måneden litt lang kjenner jeg Er det vekten som avgjør om det er en køye 😉🤔 1 Siter
Thulsa Skrevet 20. februar 2019 Skrevet 20. februar 2019 6 timer siden, Lompa skrev: Kanskje vi må ha XL-treff en gang. Samle alle lange menn og se hvilke løsninger andre har valgt på våre særegne utfordringer. Krav for deltakelse. Over 195? Da kunne vi stått der i våre altfor korte klær og forbannet oss over alle som er "lave" og stjeler nødutgang flysetene fra oss. Siter
Lompa Skrevet 20. februar 2019 Skrevet 20. februar 2019 45 minutter siden, Thulsa skrev: Da kunne vi stått der i våre altfor korte klær og forbannet oss over alle som er "lave" og stjeler nødutgang flysetene fra oss. Det var akkurat sånt jeg tenkte på. Vi kunne ganna alle de som kan kjøpe vanlige klær, hengekøyer, telt og soveposer. De som kan blinke til venstre i småbiler uten at hendelen kommer i konflikt med knærne. Vi måtte ha stort bål, for alle de lange beina ville gjort at vi ikke kan sitte så nærme. Sånne greier.. Kunne blitt gøy! 2 Siter
Panzer Skrevet 14. mars 2019 Skrevet 14. mars 2019 Noen som har fått sin enda? Eller beskjed om at den er på vei? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.