Bamsemums Skrevet 29. juli 2018 Skrevet 29. juli 2018 Planlegger en kajakktur på Isteren i slutten av uken. Trenger tips&råd om hvor en kan legge ut kajakk og parkere (to biler). Har sett litt på kartet og funnet Gløtberget i sør-øst og Rønningen camping i nord-vest. På satelittbilder ser ikke elven padlebar ut fra Rønningen camping til Isteren (?). Også interessert i hvilke områder som er finest å padle. Nordenden ser kanskje mest spennende/fristende ut. Så hvis noen har erfaringer fra Isteren og ikke minst om noen kjenner til mulige utleggsplasser med parkeringsmuligheter så tar jeg gjerne i mot tips. Har ikke noe i mot å betale en (fornuftig) parkeringsavgift. Siter
TomWithoutVom Skrevet 29. juli 2018 Skrevet 29. juli 2018 Rett øst for Isterendholmen i sør er det en grei plass både å sette ut og parkere (gratis). Var ei lang uke der i fjor og synes Isteren var flott med mange holmer og små sandstrender. Området helt i nord samt den delen som går ned langs Bjørnberga gir nok mest villmarksfølelse i den grad det går an. I kajakken fikk jeg mange misunnelige blikk fra kanopadlere som sikkert skulle ønsket seg noe mindre vindfang ;-D Siter
Lompa Skrevet 30. juli 2018 Skrevet 30. juli 2018 De nevnte er greit, men det aller enkleste er vel Tømmervika i sør, under en km fra Isterfossen, på østsiden. Her er det to parkeringsplasser som er gratis, og veldig nær vannet. Siter
+rayun Skrevet 30. juli 2018 Pålogget Skrevet 30. juli 2018 Stemmer også for Tømmervika langs FV26. Mener å huske at det var rampe for utsetting av båter der også. Siter
TomWithoutVom Skrevet 30. juli 2018 Skrevet 30. juli 2018 1 time siden, Lompa skrev: De nevnte er greit, men det aller enkleste er vel Tømmervika i sør, under en km fra Isterfossen, på østsiden. Her er det to parkeringsplasser som er gratis, og veldig nær vannet. Er ikke så stødig på navn, men ligger ikke Tømmervika rett øst for Isterendholmen? Tror det er samme plassen jeg tenker på. Siter
Lompa Skrevet 30. juli 2018 Skrevet 30. juli 2018 2 minutter siden, TomWithoutVom skrev: Er ikke så stødig på navn, men ligger ikke Tømmervika rett øst for Isterendholmen? Tror det er samme plassen jeg tenker på. Hehe, jo det stemmer. Det er jeg som ikke er så stødig på navn.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.